37+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
6 svar
11 synes godt om
30. januar 2014

Anonymo

Så er der kun 21 dage til termin!

Vi var til 3. og sidste kontrolscanning i dag og den lille vejer 2850g. Min moderkage ligger stadig væk fra "udgangen" så med en sund og rask pige der har stået fast i nogle uger nu er vi klar til fødsel i følge overlægen. Hun blev rost for sin aktivitet og størrelse, jubii!

Alle hendes ting er klar, så nu skal der bare overstås en masse vente tid, heldigvis har jeg stadig ingen vilde gener andet end det normale der nu følger med som baby fylder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Michelle21

Fin babyhule 

Anmeld

30. januar 2014

asff

Gravid95 skriver:

Vi var til 3. og sidste kontrolscanning i dag og den lille vejer 2850g. Min moderkage ligger stadig væk fra "udgangen" så med en sund og rask pige der har stået fast i nogle uger nu er vi klar til fødsel i følge overlægen. Hun blev rost for sin aktivitet og størrelse, jubii!

Alle hendes ting er klar, så nu skal der bare overstås en masse vente tid, heldigvis har jeg stadig ingen vilde gener andet end det normale der nu følger med som baby fylder.

smukt

Anmeld

30. januar 2014

Anonymo

Tak for det 
Jøsses, hvor er det altså spændene snart, syntes pludselig tiden går stærkt

Anmeld

31. januar 2014

Katrine Alsgaard

Super flot babybule du har  

Anmeld

31. januar 2014

BigHope13

Gravid95 skriver:

Sikke en flot baby hule

Anmeld

31. januar 2014

Anonymo

Takker, hvor er i søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.