Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Arhhh jeg har SÅ mange sommerfugle i maven! Skal ind og tatoveres her kl. 12.
Jeg skal have lavet to violer (en for hver af pigerne) i en hvid tatovering på skulderen Er så spændt!
Ville bare lige dele det med jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Arhhh jeg har SÅ mange sommerfugle i maven! Skal ind og tatoveres her kl. 12. Jeg skal have lavet to violer (en for hver af pigerne) i en hvid tatovering på skulderen Er så spændt! Ville bare lige dele det med jer
Fedt!
Vil du lægge billeder op af det?
Pcokate skriver: Fedt! Vil du lægge billeder op af det?
Ja skal nok smide et billede ind, når jeg kommer hjem
Jeg var inde og se tegningen igår og den er bare blevet så flot
Miss Church skriver: Ja skal nok smide et billede ind, når jeg kommer hjem Jeg var inde og se tegningen igår og den er bare blevet så flot
Spændene og tak
God fornøjelse eller hvad man nu skal sige Vil også gerne se et billede bagefter...
NNL skriver: God fornøjelse eller hvad man nu skal sige Vil også gerne se et billede bagefter...
Hehe ja fornøjelse og fornøjelser er meget spændt. Er blevet tatoveret før, men det er længe siden og den er ikke så stor
Miss Church skriver: Hehe ja fornøjelse og fornøjelser er meget spændt. Er blevet tatoveret før, men det er længe siden og den er ikke så stor
Så er det jo nok hurtigt overstået, og den bliver helt sikkert smerten værd! Den lyder flot...
NNL skriver: Så er det jo nok hurtigt overstået, og den bliver helt sikkert smerten værd! Den lyder flot...
Den jeg skal have i dag er rimelig stor den anden jeg har er lille
Ved faktisk ikke hvor længe det kommer til at tage. Det må vi se Skal have min veninde med, så må hun jo få mast hånden
Miss Church skriver: Den jeg skal have i dag er rimelig stor den anden jeg har er lille Ved faktisk ikke hvor længe det kommer til at tage. Det må vi se Skal have min veninde med, så må hun jo få mast hånden
Arh på den måde Men held og lykke - glæder mig til at se et billede hvis du lægger et ind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128