Jeg bliver nød til at spørge jer kvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hehe ja det støtte man tit på herind på baby. Om manden må få lov eller ej. Og har også undret mig. 

Og nej her hos os er der ingen der bestemmer over den anden. Vi kan gør hvad vi vil. Men vi fortæller hinanden når vi vil eller skal noget i byen. Og der mener jeg ikk fester og druk det er vi begge overhovedet ikk til. Men mere til læge eller ud købe ting osv . Vi fortæller hinanden det kun pga så vi ikk bekymre sig om hinanden hvis den ene gik uden han/hun ikke har sagt noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

C8

DKA skriver:

Jeg spørger jer efter at ha' læst en anden tråd hvor jeg virkeligt undrede mig.

Ser i jer selv som værende i position til at bestemme over jeres mænd - jeg sys' tit jeg støder ind i sætninger som "det havde min mand aldrig fået lov til" ???

hav en dejlig dag :-)

Synes ikke, at man skal bestemme over sin partner, da man på ingen måde selv vil bestemmes over.

Anmeld

1. februar 2014

Julimik

Pcokate skriver:

Hos os er vi et team.

Det vil sige at før vi køber dyre ting, går i byen m.m. snakker vi sammen.

Det kan jo være at der ikke er råd, at bydagen falder sammen med noget andet som lige var glemt m.m. 

Ingen af os kontrollere hinanden men vi samarbejder og ingen af os ville fx acceptere at den anden pludselig kom hjem om morgen (uden det var indbyrdes aftalt)stiv og skulle op med vores søn (Det finder vi direkte uansvarligt). 

Også her! 

Anmeld

1. februar 2014

B&J

det havde min mand aldrig fået lov til" ???

sætningen i sig selv tror jeg mere de tænker det vil han endelig aldrig gøre og hvis han gjorde ville det ikke være okay for deres side så prima det må han ikke få lov til.

for lige meget hvad bestemmer ens partner jo over hvad han vil og ikke vil og hvis han gør noget man ikke bryder sig om skal man jo så finde ud af om det er noget man kan leve med eller noget man tænker der gik grænsen

Anmeld

1. februar 2014

B&J

Pcokate skriver:

Hos os er vi et team.

Det vil sige at før vi køber dyre ting, går i byen m.m. snakker vi sammen.

Det kan jo være at der ikke er råd, at bydagen falder sammen med noget andet som lige var glemt m.m. 

Ingen af os kontrollere hinanden men vi samarbejder og ingen af os ville fx acceptere at den anden pludselig kom hjem om morgen (uden det var indbyrdes aftalt)stiv og skulle op med vores søn (Det finder vi direkte uansvarligt). 

Nemlig du skriver det helt rigtige vi er også et team her hjemme, vi spørger hinanden tit og især hvis det omhandler penge for at se om vi har råd ingen af os har penge selv det er vores penge og vi køber lige meget og det er dejligt

og her er det så dejligt nemt vi har aftalt hvis han vil over til sin ven i mere ind en smut tur ja så gør han det når lille manden er kommet i seng fordi vi er ikke ret meget hjemme så han skal have 100% vores tid når vi er hjemme

Anmeld

1. februar 2014

Moma

Tror det er en slags talemåde såsom, "at det ville jeg ikke acceptere".

Vi er ligeværdige hjemme hos os, men der kan godt være nogle ting, som jeg eller manden ikke ville kunne acceptere/leve med hos den anden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.