Typisk Danske bryllupsgaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

lille-fisen

Noget musselmalet kunne da være rigtigt fint evt. i sæt af to - fx to tallerkner eller noget i den stil med lidt mere til nu da det er en bryllupsgave er det da meget sjovt at fokusere lidt på "tosomheden".

Et par jeg kender fik fx en picnickurv med to tallerkner, to glas osv. og champagne - den kunne de så bruge til at fejre deres første bryllupsdag året efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

stjernehimmel

UnderCover35 skriver:

Vi er inviteret til min skønne Australske venindes bryllup (I Australien!) i Marts men kan desværre ikke deltage  men de skal selvfølgelig have en gave, som vi vil sende derned i god tid så de forhåbentligt har den på dagen!

Jeg kunne godt tænke mig at give dem noget typisk Dansk som kan minde dem om os når de bruger det - helst ikke spiseligt men noget mere varigt, og her vil jeg gerne høre jer herinde hvad I tænker er en typisk Dansk bryllupsgave?

Eller måske "bare" en typisk Dansk ting?

Min veninde og jeg har kendt hinanden i 8-9 år og mødtes i sin tid i London hvor hun boede i ca 6 år, hun har været hos os mange gange, var også med til vores bryllup og jeg har også besøgt hende i London flere gange.
Hun ELSKER remoulade så det skal der også med i gaven men det er jo ikke noget der holder evigt...

Da vores venner i Canada blev gift, købte vi et bord flag og fik graveret deres navne og dato for bryllup på foden... Det skabte glæder

Anmeld

23. maj 2014

Musse1971

Det skal selvfølgelig heller ikke fylde så meget.. når det skal sendes.... det kunne også været en sølv/stål remme hvor du får graveret navne og dato på ! Så kan de sætte deres bryllupsbilleder deri ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.