Søskende med 23 måneders forskel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. januar 2014

EnSødMor

Jeg er gravid i uge 10, der kommer til at være 23 måneder imellem dem... ;-) 

Hvad har i været mest glade for at udstyr/andet? 

jeg tænker, brugte i søskendeklapvogn, tvillingebarnevogn, kravlegård...?? ;-) 

Vi har en fin Emmaljunga fra sidste år som jeg vil bruge igen denne gang, har derfor købt et søskendesæde til at have ovenpå den? Hvad har i af erfaringer?? Er det en god ide eller ej? ;-) 

håber i forstår mit lidt kompliceret spørgsmål... ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Mor til Ella

EnSødMor skriver:

Jeg er gravid i uge 10, der kommer til at være 23 måneder imellem dem... ;-) 

Hvad har i været mest glade for at udstyr/andet? 

jeg tænker, brugte i søskendeklapvogn, tvillingebarnevogn, kravlegård...?? ;-) 

Vi har en fin Emmaljunga fra sidste år som jeg vil bruge igen denne gang, har derfor købt et søskendesæde til at have ovenpå den? Hvad har i af erfaringer?? Er det en god ide eller ej? ;-) 

håber i forstår mit lidt kompliceret spørgsmål... ;-)

Kan din barnevogn klare belastningen af etsøskende sæde?

Spørger fordi at de modeller Sjældent er understøtter, og der anbefales søskende bræt så ren nysgerringhed

Anmeld

29. januar 2014

Chris86

Her er der knap to år imellem og harn intet ekstra købt.. Vi har en barnevogn, som den store holdte med at sove i inden baby kom og så har vi en klapvogn, som ikke er vanvittig meget brugt... Er vi nogen steder har vi kun køretøj med til bette, da den store godt selv kan gå rundt vi har i hvertfald ik manglet ekstra udstyr..

Anmeld

29. januar 2014

Chris86

Vi fik at vide, da vi skulle købe barnevogn, at emmaljunge ikke kunne bære sådan et sæde.. Stellet er ikke stærkt nok og bøjer..

Anmeld

29. januar 2014

Jibbe

Der er 23 mdr imellem mine og vi har ikke rigtigt haft ekstra udstyr. Den store kom indenfor i sin seng når han skulle sove middagslur og dagen og lillebror skulle sove i barnevognen. Nogle gange satte vi bare liften i klapvognen og så stod de side om side og sov.
Jeg har haft en vikle til at bære den lille i. Den har været totalt uundværlig.
Vi har ikke haft behov for søskendeklapvogn da den store ikke har ville sidde i en klapvogn. Han ville hellere gå.

Anmeld

29. januar 2014

Troldemommi

der er 23,5 måneders forskel på vores, vi købte både kravlegård og bæresele men vi havde alligevel ikke brug for det så vi har solgt det igen 

Monica

Anmeld

29. januar 2014

Troldemommi

der er 23,5 måneders forskel på vores, vi købte både kravlegård og bæresele men vi havde alligevel ikke brug for det så vi har solgt det igen 

Monica

Anmeld

29. januar 2014

Troldemommi

Monica

Anmeld

29. januar 2014

Troldemommi

Monica P skriver:

Monica

Hovsa 

Anmeld

29. januar 2014

Troldemommi

Monica P skriver:

Monica

Hovsa 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.