Fra råmælk til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
8 svar
4 synes godt om
29. januar 2014

Sisse Vinther

Ja, jeg har siden uge 14 lækket råmælk (det skulle vidst være meget normalt i min familie, da brysterne har begyndt at producere råmælken relativt hurtigt for min mor (uge 12) min moster (uge 17) og min mormor (uge 21)

Nå ja, jeg har gået med ammeindlæg lige siden, og har den seneste måned også haft det på om natten.
MEN!!!

Nu er det hele pludselig ændret... Væsken der kommer ud er lige pludselig ikke så klar mere. Faktisk er den overhovedet ikke klar. Den har været lidt 'grumset' i en uges tid, men nu er den nærmest lysegul/beige/råhvid... En cremet farve. Har ca. samme konsistens -dog en smule tyndere, og løber bare endnu mere!

Tænker så om det kan være brystbetændelse? Eller hvad det kan?

Ps.: Jeg er 26+0 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

L&V

Sisse Vinther skriver:

Ja, jeg har siden uge 14 lækket råmælk (det skulle vidst være meget normalt i min familie, da brysterne har begyndt at producere råmælken relativt hurtigt for min mor (uge 12) min moster (uge 17) og min mormor (uge 21)

Nå ja, jeg har gået med ammeindlæg lige siden, og har den seneste måned også haft det på om natten.
MEN!!!

Nu er det hele pludselig ændret... Væsken der kommer ud er lige pludselig ikke så klar mere. Faktisk er den overhovedet ikke klar. Den har været lidt 'grumset' i en uges tid, men nu er den nærmest lysegul/beige/råhvid... En cremet farve. Har ca. samme konsistens -dog en smule tyndere, og løber bare endnu mere!

Det er stadig det samme.. Hvis du havde bryst betændelse ville du være ret syg med feber

Anmeld

29. januar 2014

Happiness

Råmælk kan sagens have en hvid/gullig farve Så tror bare det har ændret sig. Men ring til lægen hvis du er bekymret

Anmeld

29. januar 2014

Sisse Vinther

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er stadig det samme.. Hvis du havde bryst betændelse ville du være ret syg med feber

Det er jeg ikke, men de gør konstant ondt! Ikke bare ømme, men som om det stikker indeni.

Anmeld

29. januar 2014

Sisse Vinther

Happiness skriver:

Råmælk kan sagens have en hvid/gullig farve Så tror bare det har ændret sig. Men ring til lægen hvis du er bekymret

Okay, det vidste jeg ikke. Havde nemlig fået at vide at råmælk kun kunne være klart.
Tak for svar.

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Sisse Vinther skriver:

MEN!!!

Det oplevede jeg også, og var også bange for at det var noget betændelse, men det var bare mælk 

Anmeld

29. januar 2014

Sisse Vinther

Miss Church skriver:

Det oplevede jeg også, og var også bange for at det var noget betændelse, men det var bare mælk 

Super
De stikkende fornemmelser gjorde mig nemlig i tvivl om det var en betændelse der lå på lur.

Anmeld

29. januar 2014

L&V

Sisse Vinther skriver:

Det er jeg ikke, men de gør konstant ondt! Ikke bare ømme, men som om det stikker indeni.

Det er helt normalt.. Jeg har haft brystbetændelse mange gange med mine to og har været så skidt at man sku tro det var løgn. Høj feber, influinza agtige symptomer som ondt i hele kroppen kulderystelser osv også bliver ens bryster ofte varme og røde

Anmeld

29. januar 2014

Sisse Vinther

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er helt normalt.. Jeg har haft brystbetændelse mange gange med mine to og har været så skidt at man sku tro det var løgn. Høj feber, influinza agtige symptomer som ondt i hele kroppen kulderystelser osv også bliver ens bryster ofte varme og røde

Okay, så er det slet ikke det! Her føles det bare som om det stikker på indersiden af brystet. Især omkring vorterne. Og det er egentlig det eneste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.