Er lidt bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
6 svar
2 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

Hey i søde damer

jeg er i dag præcis 14+0 henne i dag. 

og for 3-4 dage siden der om aften lå jeg i sofaen men skulle op for min dejlig mand var færdig med maden og vi skulle spise. 

Men idet jeg går op fra sofaen fik jeg meget ondt i højere sidde på/ ved siden af skambenet og måtte holde der hvor det gik ondt mens jeg haltede til spise bordet og i det jeg sætter mig på stolen begynder smerten så småt at forsvinde igen. Og siden har jeg ikk oplevet det mere. Men siden det skete har jeg været lidt bekymret 

hvad kan det være de damer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Ayasmor

Anonym skriver:

Hey i søde damer

og for 3-4 dage siden der om aften lå jeg i sofaen men skulle op for min dejlig mand var færdig med maden og vi skulle spise. 

Men idet jeg går op fra sofaen fik jeg meget ondt i højere sidde på/ ved siden af skambenet og måtte holde der hvor det gik ondt mens jeg haltede til spise bordet og i det jeg sætter mig på stolen begynder smerten så småt at forsvinde igen. Og siden har jeg ikk oplevet det mere. Men siden det skete har jeg været lidt bekymret 

det kunne godt lyde som om, at du har rejst dig lidt for hurtigt og ligamenterne i den side derfor har fået sig et ordenligt stræk. Det gør ondt, men har ingen betydning for graviditeten

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

det kunne godt lyde som om, at du har rejst dig lidt for hurtigt og ligamenterne i den side derfor har fået sig et ordenligt stræk. Det gør ondt, men har ingen betydning for graviditeten

Er de i højere side? Og oplever man dem kun hvis man gør noget hurtigt ?

men puha tak for svar. Bliv bange at hvis der bliv svaret at jeg var ved at abortere 

Anmeld

29. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Hey i søde damer

Jeg havde også de her smerter (både højre og venstre side) da jeg var omkring 13-16 uger henne. Det er så mere eller mindre forsvundet helt med tiden. 
Men var bekymret og tog hen til lægen, som fortalte at jeg skulle prøve at hoppe når smerterne var der. Hvis det var umuligt eller næsten umuligt og forværrede smerterne så skulle jeg komme tilbage - ellers var der ingen grund til bekymring. 

Krydser fingre for at alt (også) er helt OK med dig 

Anmeld

29. januar 2014

Ayasmor

Er de i højere side? Og oplever man dem kun hvis man gør noget hurtigt ?

men puha tak for svar. Bliv bange at hvis der bliv svaret at jeg var ved at abortere 

nej, de er i begge sidder. og egentlig også lidt rundt om. Det er dem, der holder livmoderen på plads og de skal naturligt nok give sig i løbet af graviditeten, i takt med, at livmoderen vokser. Man kan godt have ligamentsmerter selvom man ikke laver hurtige bevægelser. I starten kan de måske føles lidt som menstruationssmerter, men også som jag, som du beskriver, ifm. en hurtig bevægelse eks. tag du det bare helt roligt, der er ikke noget i det du fortæller, der umiddelbart indikerer, at du er ved at miste

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Hey i søde damer

Jeg synes også det lyder som ligamentsmerter. De kan gøre så sindssygt ondt! 

Håber det bare er det og at du kan nyde din graviditet 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak for det. Hvor er i søde

men må indrømme at jeg troede ikk det er begge sider og rundt om og at de kommer så tidlig

men tusind tak de damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.