22+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
16 svar
10 synes godt om
29. januar 2014

WantingBaby2012

Så gik endnu en uge og er nu trådt ind i uge 22+0. Som tiden dog går. 

Mave billederne er fra idag. 

Virker den stor i forhold til hvor langt jeg er henne? 

Synes selv den vokser ret hurtigt  Og okay, spiser også jævnligt for ikke at få kvalme. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

WantingBaby2012 skriver:

Synes selv den vokser ret hurtigt  Og okay, spiser også jævnligt for ikke at få kvalme. 

Ved ikke om du virker stor i forhold til hvor langt du er henne - det er jo meget indiviudelt. (Ved mig kan man fx. kun se det hvis man ved at jeg er gravid, 21+2) 
Men uanset hvad så synes jeg at du er smuk gravid. 

Anmeld

29. januar 2014

Sisse Vinther

WantingBaby2012 skriver:

Jeg har fået at vide af læger og jordemoder osv. at jeg er stor i forhold til hvor langt jeg er henne.
Men 1; Jeg er ikke så høj.
2; babyen ligger væsentligt over kurven og er meget større end den egentlig ''burde''.

Du får lige et billede fra da jeg var 23+0. (undskyld det er lidt mørkt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2014

Anonymo

WantingBaby2012 skriver:

Sikken fin mave

Den virker meget normal. Her er min mave 22+0

Anmeld

29. januar 2014

WantingBaby2012

Clgh skriver:

Ved ikke om du virker stor i forhold til hvor langt du er henne - det er jo meget indiviudelt. (Ved mig kan man fx. kun se det hvis man ved at jeg er gravid, 21+2) 
Men uanset hvad så synes jeg at du er smuk gravid. 

Tak, hvor er du sød

Anmeld

29. januar 2014

WantingBaby2012

Sisse Vinther skriver:

Jeg har fået at vide af læger og jordemoder osv. at jeg er stor i forhold til hvor langt jeg er henne.
Men 1; Jeg er ikke så høj.
2; babyen ligger væsentligt over kurven og er meget større end den egentlig ''burde''.

Du får lige et billede fra da jeg var 23+0. (undskyld det er lidt mørkt)

Okay, kan se vi minder om hinanden mavemæssigt i den uge. 

Jeg er heller ikke så høj, kun 160 så måske det er noget af forklaringen. Aner ikke om han lægger over kurven da jeg endnu ikke har fået vægt på. Men det bliver da spændende at finde ud af 

Anmeld

29. januar 2014

WantingBaby2012

Gravid95 skriver:

Sikken fin mave

Den virker meget normal. Her er min mave 22+0

Tak og i lige måde! 

er glad for at se at min mave ikke er større end hvad der virker "normalt". Men alle er jo forskellige 

Anmeld

29. januar 2014

Papillon

Jeg synes, du vokser så flot  

Føler mig hele tiden lidt bagefter, men er jo så også 2 uger og 1 dag efter dig (så vidt jeg lige kan regne ud) 

Anmeld

29. januar 2014

Sisse Vinther

WantingBaby2012 skriver:

Okay, kan se vi minder om hinanden mavemæssigt i den uge. 

Jeg er heller ikke så høj, kun 160 så måske det er noget af forklaringen. Aner ikke om han lægger over kurven da jeg endnu ikke har fået vægt på. Men det bliver da spændende at finde ud af 

Ja, jeg er så 1.58 så det er jo godt det samme.
Vi ved så hverken om det er dreng eller pige.
Men ja, jeg tror højden har noget at sige, da de som regel fylder HELE maven. Hvor imod jeg ofte har set at hvis det er en højere person, så ligger maven meget ''lavt'' eller sådan lige midt på.

Men ja, der er da vel også undtagelser med høje mennesker der har hele overkroppen som buler, og lave hvor det kun er forneden.

Men jeg har i al fald fået at vide at den er stor af sin gest.alder og at jeg ser ud til at være længere henne end hvad jeg egentlig er. Så tror helt sikkert højden har noget at sige

Anmeld

29. januar 2014

modesty

Jeg så også nogenlunde sådan ud da jeg var i uge 22. Jeg var måske en anelse til den store side, men det udlignede sig senere i graviditeten. 

Jeg er 165 cm og han var totalt gennemsnitlig hele vejen gennem graviditeten - 3350 g ved fødslen.

Jeg ELSKEDE at man kunne se maven, husker den tid i midten af graviditeten som skøn - hvor maven er flot og struttende og kroppen stadig ikke er besværet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.