Kaster op og har kvalme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
1 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er idag 5+5 og har det af helvede til, har meldt mig syg idag fra arbejde. Org jeg er bare dårlig, nogle gode råd hvad jeg kan gøre for at blive lidt frisk ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

L&V

Anonym skriver:

Jeg er idag 5+5 og har det af helvede til, har meldt mig syg idag fra arbejde. Org jeg er bare dårlig, nogle gode råd hvad jeg kan gøre for at blive lidt frisk ...

Mandler, marie kiks og sodavandsis kan hjælpe. Små slurke vand og hold dig fra syrligt og fed mad.. Hvis det bliver rigtig slemt kan akupunktur være en ide eller et seaband. Man kan også tage noget b vitamin (kan ik huske om det er 6 eller 12) også kan man få piller ved lægen men dem vil jeg sige at det ska være ultra slemt før end man overvejer dem da man ikke er helt sikker på evt bivirkninger..

Jeg havde selv kvalme og opkast fra uge 6-23 og igen fra 35-40

Anmeld

29. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

For mig virkede det at spise saftevandsis

Anmeld

29. januar 2014

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Jeg havde massiv kvalme og opkast de første 17 uger, og her var der intet der hjalp af mad osv. 

Til gengæld kan jeg klart anbefale akupunktur. Det var noget der hjalp hos mig! Det forsvandt ikke, men det blev holdt nede i et niveau hvor man kunne få en hverdag til at fungere. 

Men hvor føler jeg bare med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.