Anbefal et online supermarked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
5 svar
1 synes godt om
29. januar 2014

Glad Giraf

Ja overvejer at købe madvarer online... Så kan jeg købe rigtig meget på engang, sparer tid og helt sikkert også penge...

Men hvilke er gode?

Har lidt kig på nemlig.com fordi jeg har hørt godt om det, + leveringen er ret billig...
Har også kigget på Osuma.dk da vi normalt handler i kvickly, så derfor kender deres dicount mærke...

Hvad har i prøvet? og var i tilfredse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Ellie79

Glad Giraf skriver:

Ja overvejer at købe madvarer online... Så kan jeg købe rigtig meget på engang, sparer tid og helt sikkert også penge...

Men hvilke er gode?

Har lidt kig på nemlig.com fordi jeg har hørt godt om det, + leveringen er ret billig...
Har også kigget på Osuma.dk da vi normalt handler i kvickly, så derfor kender deres dicount mærke...

Hvad har i prøvet? og var i tilfredse?

Vi bruger osuma.dk når hverdagen går lidt for hurtigt og vi har kun været meget tilfredse. Har også bestilt frugt og grønt og det har altid været gode varer. 

Vh Anja

Anmeld

29. januar 2014

Lukas&Liam<3

Har hørt leveringen er gratis hvis du skriver bus i kommentarfeltet på nemlig vi har også snakket om det her hjemme. Men vi har ikke prøvet endnu

Anmeld

29. januar 2014

Glad Giraf

AnjaB skriver:

Vi bruger osuma.dk når hverdagen går lidt for hurtigt og vi har kun været meget tilfredse. Har også bestilt frugt og grønt og det har altid været gode varer. 

Vh Anja

Okay det lyder godt...

Synes det er så dejligt at man nu kan købe discount mærker online, det er det der har holdt mig tilbage før...

Jamen måske det skal være osuma.dk så hvor jeg kender varerne

Anmeld

29. januar 2014

Glad Giraf

Maria&Lukas skriver:

Har hørt leveringen er gratis hvis du skriver bus i kommentarfeltet på nemlig vi har også snakket om det her hjemme. Men vi har ikke prøvet endnu

tak for tippet... Bus, det var da egentligt en pudsig ting at skulle skrive

Har også tænkt over det lææænge, men nu er der lagt nyt budget, så der skal spares lidt mere... Også skal vi stå for 14 dages mad på skift, så mine 14 dage skal planlægges og gøre nemme især når det er sne

Anmeld

29. januar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Efter mit ks med min søn, begyndte jeg at bestille fra osuma.dk . super god service og hurtig levering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.