Middagslur hvornår når barnet vågner kl. 9-9.30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Merii

-Sigrid- skriver:

Hvad så med en dag at vække ham kl 6-7 stykker? Og kun lade ham sove til middag det han plejer?
Held og lykke

Det har jeg faktisk aldrig tænkt på )) så det må jeg prøve. Men jeg bryder mig ikke at vække mit barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Merii

Babymor1013 skriver:

Puuuh det er godt nok sent han sover!

Isabella har altid haft en fast rytme der hedder sengetid mellem 18.30-19. Hun står til gengæld også op ved 6-7 tiden  Lillebror på 5 mrd. er så småt begyndt at komme ind i rytmen 

Nu bliver jeg lidt misundelig :p

Anmeld

29. januar 2014

Clisolka

Merii skriver:

Nu bliver jeg lidt misundelig :p

Du kan som en anden skriver prøve at vække ham 6.30-7 og se hvad der sker 

Godt nok er det tidligt hun er oppe, men det er den rytme vi altid har kørt når jeg er på arbejde. Pt. er jeg dog på barsel med lillebror  Det gør at de også sover bedre til middag 

Anmeld

29. januar 2014

christina92

Som andre skriver, så er det godt nok sent at han kommer i seng.....

Her hjemme hedder det sove fra 19-07 og middags lur fra 12-ca. 14.30

Jeg ved godt det ikke er sjovt at skulle vække ham om morgenen, men det ville jeg gøre alligevel Skal han ikke også i dp/vs ?? Så skal han vel også op...

Men det ville jeg forsøge, se om han ikke er middagstræt omkring middagstid, og at det så også bliver MEGET nemmere at ligge ham til nat i ordentlig tid

Anmeld

29. januar 2014

-Sigrid-

Merii skriver:

Det har jeg faktisk aldrig tænkt på )) så det må jeg prøve. Men jeg bryder mig ikke at vække mit barn

Nej, det er heller ikke optimalt, men det er jo ikke for altid. Det er bare lige til rutinen er vendt og din bette'mand kan finde ud af hvornår han skal sove

Anmeld

29. januar 2014

modesty

Merii skriver:

Vi har kæmpet over en måned med at putte ham kl. 19-20 og det kan ikke lade sig gøre! Jeg er godt klar over at det er mega sent især når  far skal møde kl 7 dagen efter. Men han vil ikke, hans middags lur sover han max 2 timer og slutter senest kl 15. 

Det er klart at han ikke vil puttes ved 19-20-tiden, han er jo ikke træt. Du må vække ham tidligere om morgenen, så han på den måde når at blive træt.

Men jeg ville ikke bare fra den ene dag til den anden vække kl. 7. Det er ret voldsomt og synd for barnet, synes jeg. Så jeg ville nok prøve at flytte vågne-tiden og putte-tiden med en halv time om dagen over en lille uges tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.