Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anjamichell@gmail.com skriver: Hvor mange af jer er på herinde på mobilen, når I har lagt jer under dynen?? Jeg er!! Hver aften stort set kigger jeg for at se om der er noget nyt og spændende
Hvor mange af jer er på herinde på mobilen, når I har lagt jer under dynen?? Jeg er!! Hver aften stort set kigger jeg for at se om der er noget nyt og spændende
ette1987 skriver: Må jeg også indrømme jeg er Man skal vel også lave et eller andet som højgravid og søvnløs
Må jeg også indrømme jeg er Man skal vel også lave et eller andet som højgravid og søvnløs
Jeg læser som regel, men gør jeg ikke, og er søvnløs, så bruger jeg mobilen... Nogen gange må den med under dynen, fordi manden ikke sover, og han kan ikke sove hvis der hverken er lys, eller lyd.... Lille sippe
VIPpigen skriver: Jeg læser som regel, men gør jeg ikke, og er søvnløs, så bruger jeg mobilen... Nogen gange må den med under dynen, fordi manden ikke sover, og han kan ikke sove hvis der hverken er lys, eller lyd.... Lille sippe
jeg er også
Nogengange gør jeg, hvis jeg har lidt svært ved at sove
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128