Enormt træt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.098 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Godaften piger. 

I går eftermiddags klokken 13 blev pillerne der skulle hjælpe min krop til at slippe resterne af graviditeten lagt op. Havde det ok. 

Klokken 22 tog smerterne og blødningen til og fra 22-1 fik jeg brugt en hel pakke bind og 3 toilerruller. Jeg havde SÅ ondt. Ønsker ikke for min værste fjende at de skal gennemgå denne fysiske og psykiske smerte som jeg føler lige nu. 

De smertestillende sygehuset havde givet mig med hjem havde absolut INGEN effekt og jeg synes faktisk de her smerter var VÆRRE end veerne jeg havde med Ida. 

Det jeg egentlig vil spørge om: Er det normalt at være SÅ træt efter en SA? 

Jeg blødte enormt meget. Det var som at tænde for en vandhane fra 22-1 og derefter stadig enormt meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Annemette07

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Godaften piger. 

I går eftermiddags klokken 13 blev pillerne der skulle hjælpe min krop til at slippe resterne af graviditeten lagt op. Havde det ok. 

Klokken 22 tog smerterne og blødningen til og fra 22-1 fik jeg brugt en hel pakke bind og 3 toilerruller. Jeg havde SÅ ondt. Ønsker ikke for min værste fjende at de skal gennemgå denne fysiske og psykiske smerte som jeg føler lige nu. 

De smertestillende sygehuset havde givet mig med hjem havde absolut INGEN effekt og jeg synes faktisk de her smerter var VÆRRE end veerne jeg havde med Ida. 

Jeg blødte enormt meget. Det var som at tænde for en vandhane fra 22-1 og derefter stadig enormt meget. 

Tror måske godt det kan skyldes at din blodprocent falder drastisk i forbindelse med aborten. Jeg blev også vildt træt både af smerten men også pga blodprocenten da jeg havde en sa december 12 :-(

Anmeld

28. januar 2014

AnneH

Godaften piger. 

Jeg er virkelig ked af du har skulle igennem dette Rikke.

Ikke at jeg ved det med sikkerhed, men hvis du har mistet meget blod, bliver man meget træt. Har du evt. nogen jern piller, som du kan spise, så du kan få din blodprocent op igen?

Anmeld

28. januar 2014

tarkoflen

Jeg har ikke prøvet det, men ville ikke gå uden et

Når kroppen har voldsomme smerter, så bliver man træt, og det kan sidde i kroppen rigtig længe efter! Og en ting er de fysiske smerter, der tærer på din krop, dertil kommer de psykiske smerter, som naturligt også er der, når man er igennem sådan et forløb.

Rigtig god bedring, jeg håber din søde kæreste passer godt på dig, og at Ida kan få hevet glæden frem igen

Anmeld

28. januar 2014

VIPpigen

For pokker søde...

Som de andre skriver lyder det normalt. Hvis blodprocenten falder drastisk, så bruger kroppen energi på at få det op... Den energi tages fra din egen krop, og du skal få en masse søvn. Hvis det er sender du kæresten afsted i Matas eller apoteket, der kan man købe krauter mener jeg det hedder, det er jern i flydende form, og optages i kroppen med det samme, i forhold til piller, som skal igennem en anden fase.

Pas godt på dig selv. Og håber manden passer godt på dig. 

Anmeld

28. januar 2014

Q86

Da jeg blev opereret for en graviditet udenfor livmoderen i september 13 mistede jeg ca. 1 liter blod, jeg sov nærmest hele tiden i en uge, var helt færdig og trætheden var først helt væk 3 uger efter.

Det er helt normalt at være meget træt når du har store smerter og har mistet en masse blod.

Du kan evt. bede din læge om at få testet din blodprocent nu her, og så igen om et par uger hvis den er lav nu.

herfra.

Anmeld

28. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Tak for jeres svar piger. Vil tage nogle smertestillende nu her mod de almindelige mens. smerter og så vil jeg smutte i seng, igen.... Så må vi se hvor træt jeg er i morgen.

Anmeld

29. januar 2014

Pcokate

Godaften piger. 

Jeg har/er igennem det samme (dog uden medicinsk indblanding) siden den 20/01 og er også super træt psykisk og fysik. Så jeg tror det er helt normalt. 

Jeg har også stadig smerter og graviditetssymptomer selvom jeg kun pletbløder nu

jeg håber du bouncer hurtigt tilbage Og jeg er ked af det du skulle/er igennem 

Anmeld

29. januar 2014

JH12

Da jeg var igennem medicinsk abort fik jeg afvide, at jeg ikke måtte blode så jeg kunne fylde natbind op på 1 time. Det lyder som om du har blødt rigtig meget?

Anmeld

29. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

JH12 skriver:

Da jeg var igennem medicinsk abort fik jeg afvide, at jeg ikke måtte blode så jeg kunne fylde natbind op på 1 time. Det lyder som om du har blødt rigtig meget?

Fyldte et natbind på 5 min. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.