Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline har haft på værelset og siden blev det rykket i stuen .. Nu er det tilbage på værelset igen, men ikke helt i samme udgave .. Det har jeg dog ikke billede af
Maja_4000 skriver: Caroline har haft på værelset og siden blev det rykket i stuen .. Nu er det tilbage på værelset igen, men ikke helt i samme udgave .. Det har jeg dog ikke billede af
Mamalou skriver: Det ser bare rigtig hyggeligt ud. Det er lige i den stil jeg tænker Hvilken madras har I brugt?
Det ser bare rigtig hyggeligt ud. Det er lige i den stil jeg tænker Hvilken madras har I brugt?
Maja_4000 skriver: Det er en jeg har købt brugt mener den er fra babysam
Det er en jeg har købt brugt mener den er fra babysam
Mamalou skriver: Takker! Er det en bestemt madrads? Jeg har nemlig ingen idé om hvilken jeg skal købe
Takker! Er det en bestemt madrads? Jeg har nemlig ingen idé om hvilken jeg skal købe
Ved ikk hvor dyre de er, men prøv at Google "klipklap madras" de er rigtig fede.
Mor11 skriver: Ved ikk hvor dyre de er, men prøv at Google "klipklap madras" de er rigtig fede.
Mamalou skriver: Mega fede, men koster liiiiiiiidt mere end jeg havde i tankerne - fra 2300 til 6000 kr - i hvert fald lige dem jeg så
Mega fede, men koster liiiiiiiidt mere end jeg havde i tankerne - fra 2300 til 6000 kr - i hvert fald lige dem jeg så
Åh scheisse, det var noget a en håndfuld. Det havde jeg så ikk liiiige regnet med, hehe
Mor11 skriver: Åh scheisse, det var noget a en håndfuld. Det havde jeg så ikk liiiige regnet med, hehe
Jeg vil bare lige sige, at de i Bilka sælger disse foldemadrasser. Jeg så dem på tilbud for ikke så lang tid siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128