Hjertefejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

SomViSerDet

Mariekjellerup90 skriver:

Okay, rart at hører at andre har prøvet det, uden det har haft den store betydning  For syns bare det var mærkeligt at hans hjerte var helt normal til md scanningen, men heller ikke alt man skal kunne forstå  

Vi havde igennem hele graviditeten fået at vide at hjertet var helt som det skulle være. 

Det var først ved selve fødslen de opdagede det. Havde dog slet ikke nogen betydning for vores søn, så intet var heldigvis alvorligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

1234rj

Hej alle. 

Var til scanning idag, da jeg var til jordmoder i sidste uge, hvor min drengs hjertelyd hoppede et takt over. Idag til scanningen gjorder hans hjerte det samme igen, så skal på fredag til scanning på Skejby hos en læge som har speciale i hjerte. Vil hører om nogen af jer har oplevet det før ? Ved ikke hvilken betydning det har. Syns det er rimelig hårdt :/ jeg er 28 uger henne på fredag. Hilsen Marie 

Både min svigermor og kæreste har uregmæssig hjerterytme. Hvor hjertet engang i mellem springer et slag over, hos dem har det intet at sige overhovedet :-)

Anmeld

29. januar 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vores yngstes hjerte gjorde det også. Og med et hjertebarn (storbror) sad vores hjerter i halsen. Meb som andre skriver det er meget naturligt og har ofte ingen betydning.

Anmeld

29. januar 2014

Mariekjellerup90

hannetheis skriver:

Vores yngstes hjerte gjorde det også. Og med et hjertebarn (storbror) sad vores hjerter i halsen. Meb som andre skriver det er meget naturligt og har ofte ingen betydning.

Hvor langt tid gjorder hans hjerte det så ? Var det igennem hele gravidisiteten eller hvor hurtig blev hans hjerte normal igen ? 

Anmeld

30. januar 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Hvor langt tid gjorder hans hjerte det så ? Var det igennem hele gravidisiteten eller hvor hurtig blev hans hjerte normal igen ? 

Fra uge 25-36.
Derefter rettede det sig til normal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.