Hvad ville i tag på (sko)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
14 svar
2 synes godt om
28. januar 2014

Pigent

Hvad ville tag på til en kjole hvis i ikke kunne gå i sko med hæl og ballerina bare ikke dur til ens fødder.
I må gerne ligge billeder op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmm. Pæne flade sandaler eller ingenting  Hehehe

Anmeld

28. januar 2014

JacobsMoar

Hm.. Så ville jeg være lost mht. Arbejdet om sommeren

Anmeld

28. januar 2014

Pigent

Sandaler dur ikke på denne årstid

Anmeld

28. januar 2014

Elbæk

Nogle rigtig flotte ankelstøvler  

Anmeld

28. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Pigent skriver:

Sandaler dur ikke på denne årstid

Må vi se er billede a kjolen? så er det måske nemmere.

Anmeld

28. januar 2014

Chris86

Pigent skriver:

Hvad ville tag på til en kjole hvis i ikke kunne gå i sko med hæl og ballerina bare ikke dur til ens fødder.
I må gerne ligge billeder op

Snakker vi alle hæle? Jeg kan ik fordage at gå med "høje" hæle, men har et par pæne sko med lav (1cm måske) hæl og så den ik tynd.. Dem kan jeg sagtens gå i/holde ud....

Anmeld

28. januar 2014

lineog4

Afhænger jo af kjole og anledning. Jeg går næsten kun i kjole eller nederdel og der kan komme alt til fra gummistøvler over kæmpe vinterstøvler og høj hælede støvler. 

Er det ikke uden for kan jeg sagtens bare have et par sorte campers (lidt fodformede) eller måske ankelstøvler (hvis altså de ikke var slidt op )

Anmeld

28. januar 2014

Pigent

Jeg tænker ikke lige på nogen bestemt kjole, men en pænere kjoler end en hverdags kjole som man fx har på i byen eller til familie fest

Anmeld

28. januar 2014

Leneur

Pigent skriver:

Jeg tænker ikke lige på nogen bestemt kjole, men en pænere kjoler end en hverdags kjole som man fx har på i byen eller til familie fest

Prøv at gå ind på trendsales og så er der en kategori der hedder flats under sko og støvler. Ikke fordi du skal købe noget derinde men for at give dig nogle ideer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.