Husmoderråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.937 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. august 2009

Ox.

Hejsa piger!

Nu er jeg så 4 dage over tiden, og øv det er ved at være strengt, vi vil jo gerne have vores lille pige i armene!

Har i nogle gode råd til hvad der eventuelt kunne være med til at få sat fødslen igang? Erfaringer eller andet?

Ved godt de fleste nok ikke er så effektive, men vi er små desperate herhjemme efterhånden  hehe.

Knus Sussie 40+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Kvindemin

SussieOx skriver:

Hejsa piger!

Nu er jeg så 4 dage over tiden, og øv det er ved at være strengt, vi vil jo gerne have vores lille pige i armene!

Har i nogle gode råd til hvad der eventuelt kunne være med til at få sat fødslen igang? Erfaringer eller andet?

Ved godt de fleste nok ikke er så effektive, men vi er små desperate herhjemme efterhånden  hehe.

Knus Sussie 40+4

Dyrk noget sex, og få en orgasme
Stil dig under den VARME bruser, og nuller dine brystvorter - lyder mærkeligt ja, men min svigerinde har 4 børn og siger det virker
Gå op af trapper, og gå en lang tur med store skridt, det gjorde jeg 2 dage i streg, og på 3 dagen gik det hele igang.

Held og lykke og pøj pøj

Anmeld

2. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Tænk på noget andet.

Gå en tur i biografen eller tag ud at spise, gå en tur.

Tror ikke rigtig der er andet der virker....bortset fra et vestimulerende drop selvfølgelig

Anmeld

2. august 2009

Lise

Spis ananas, drik hindbærbladte, spis vekage, dyrk sex, gå på trapper...væbn dig med tålmodighed  Inden der er gået 10 dage har du din prinsesse - indtil da, nyd stilheden

Anmeld

2. august 2009

louisepigen23

dyrk sex, gå ture (evt med hunden hvis du har sådan en), stærk mad har jeg også hørt skulle sætte noget igang

Held og lykke med det hele

Anmeld

2. august 2009

Kristina V

Tja jeg gjorde rent i en hel dag.
Tænke at der ikk var længe endnu, og vil ha det fint rent, så jeg ikk sku tænke på det når vi ko hjem, og kl 4 om natten gik vandet hos mig..

Men kan nu godt forstå dig søde.. Men som de andre skriver, ny stilheden lidt´, og få slappet godt af op til fødslen...

Anmeld

2. august 2009

Ox.

Må bare komme igang med lidt forskellige ting! 
Min svigermor begyndte at snakke om at jeg skulle danse, den havde jeg ikke lige hørt før hehe! 

Anmeld

2. august 2009

Dansker i England

Drik et glas med castor oil (ved ikke, hvad det hedder på dansk) iblandet lidt appelsinjuice. Fødslen vil starte kun timer efter, du har drukket det.
Hvis jeg ikke er gået i gang den dag, jeg er sat til, vil jeg selv benytte det.
Her er lidt om, hvordan det virker:

Castor oil stimulates the bowels in the same way an enema would. For some unexplained reason, when the bowel is stimulated to empty in this way, the uterus is also stimulated to empty. A study in Alternative Therapies, January 2000, reported that 57.7% of the mothers given castor oil began labor in the specified time period while only 4.3% of the mothers not given castor oil went into labor.

2-6 Hours after drinking the castor oil, the mother will experience diarrhea and should begin contractions.

Anmeld

2. august 2009

MaleneG

SussieOx skriver:

Må bare komme igang med lidt forskellige ting! 
Min svigermor begyndte at snakke om at jeg skulle danse, den havde jeg ikke lige hørt før hehe! 

Hvor sjovt du skriver dette, min svigermor brugte selv den metode da hun skulle have sine to børn

Anmeld

2. august 2009

Ox.

MaleneG skriver:

Hvor sjovt du skriver dette, min svigermor brugte selv den metode da hun skulle have sine to børn

Kunne være jeg skulle gøre det så griner !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.