pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:
Hey..
Jeg har et centralt spørgsmål angående frmlæggelser..
Hvis jeg allerede har afleveret en opgave og jeg skal forsvare den, skal jeg så finde nye litterautr for at supplere med eller kan jeg nøjes med at skrive fordele og ulemper.. ??
Det kommer jo an på hvad rammerne for fremlæggelsen er- I må have fået forklaret hvorvidt det skal være nyt materiale/emne/vinkel osv. som I skal præsentere eller et uddrag af opgaven.
Hvis det er nyt, skal du jo ikke præsentere en helt ny opgave men tage udgangspunkt i opgaven.
F.eks. skrev vi om udviklingshæmmede og seksualitet. I opgaven var der teori, analyse af to interviewes samt en observation som suplering.
Til fremlæggelsen havde vi større fokus på observationen end vi havde i opgaven - hvor vi også uddybede hvor stor en rolle pædagogernes magt har ift. opfattelsen af seksualitet og de unge udviklingshæmmedes selvbillede. Her kom toerien i brug, men blev ikke forklaret for det gjorde vi i opgaven.
Det vil sige temaet var det samme, fremlæggelsen tog udgangspunkt i opgaven, men vi satte fokus på andre ting (observationen) som stadig var central for besvarelsen af vores problemformulering.
Skal du ikke komme med noget nyt til fremlæggelsen, finder du guldkornene i det du har skrevet og fremlægger det
Anmeld