hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
6 svar
3 synes godt om
27. januar 2014

Rixer

Hey..

Jeg har et centralt spørgsmål angående frmlæggelser..

Hvis jeg allerede har afleveret en opgave og jeg skal forsvare den, skal jeg så finde nye litterautr for at supplere med eller kan jeg nøjes med at skrive fordele og ulemper.. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska som udgangs punkt kunne gå ind og forsvare din opgave, udfra det materiale du har brugt! Det vil sige at hvis cencore spørger indtil bestemte dele af den terori du har brygt, så ska du ku uddybe hvorfor du har valgt at bruge den terori!

Udover det er det jo altid godt at kunne vise at du ka lidt extra.. Vh stine

Anmeld

27. januar 2014

Rixer

ok nogle eksempler på det `?

Anmeld

28. januar 2014

Rixer

28. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Hey..

Jeg har et centralt spørgsmål angående frmlæggelser..

Hvis jeg allerede har afleveret en opgave og jeg skal forsvare den, skal jeg så finde nye litterautr for at supplere med eller kan jeg nøjes med at skrive fordele og ulemper.. ??

Det kommer jo an på hvad rammerne for fremlæggelsen er- I må have fået forklaret hvorvidt det skal være nyt materiale/emne/vinkel osv. som I skal præsentere eller et uddrag af opgaven.

Hvis det er nyt, skal du jo ikke præsentere en helt ny opgave men tage udgangspunkt i opgaven.
F.eks. skrev vi om udviklingshæmmede og seksualitet. I opgaven var der teori, analyse af to interviewes samt en observation som suplering.
Til fremlæggelsen havde vi større fokus på observationen end vi havde i opgaven - hvor vi også uddybede hvor stor en rolle pædagogernes magt har ift. opfattelsen af seksualitet og de unge udviklingshæmmedes selvbillede. Her kom toerien i brug, men blev ikke forklaret for det gjorde vi i opgaven.
Det vil sige temaet var det samme, fremlæggelsen tog udgangspunkt i opgaven, men vi satte fokus på andre ting (observationen) som stadig var central for besvarelsen af vores problemformulering.

Skal du ikke komme med noget nyt til fremlæggelsen, finder du guldkornene i det du har skrevet og fremlægger det

Anmeld

28. januar 2014

Rixer

Så mit fokus kan være hvad jeg lagde mærke til under aktiviteterne, om de snakkede godt sammen, om de blev uvenner om de kunne enes ?

Den måde jeg forklarede på var motiverende for jeg viste lyst og glæde..

Anmeld

28. januar 2014

Rixer

Så jeg kan sige noget om hvad børnene fik ud af det og dokumentationen, jeg behøver ikke at vise smtte modellen som allerede er i opgaven eller lign ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.