Et forum for selvvalgt enlig mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.107 visninger
1 svar
1 synes godt om
27. januar 2014

lsr

Hejsa,

Jeg vil lige gøre opmærksom på at der findes et forum for selvvalgt enlig mødre, eller kvinder som overvejer om de skal være det. Vi er både for kvinder med (og som overvejer at blive mor til ) donorbørn og til adoptiv børn. 

Siden har eksisteret i mange år (jeg var med til at starte den op i 2005, da jeg selv gik med overvejelser omkring at blive mor med donor &nbsp Vi har lige holdt flyttedag til et nyt og mere stabilt forum, da det gamle desværre ikke helt fungere optimalt mere.

Hvis du er selvvalgt enlig mor er du meget velkommen til at kigge ind til os 

Man skal godkendes for at få adgang til vores side, da vi gerne vil holde spammere væk fra vores side, så der er et krav som siger at du skal lave en kort præsentation af dig selv når du opretter dig, hvor du kort fortæller hvorfor du gerne vil have adgang. - Så vil du bliver godkedt hvis du hører under kategorien SEM (SelvvalgEnligMor)

Du kan finde os på vores nye side her : http://semdk.proboards.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

Somnang

lsr skriver:

Hejsa,

Jeg vil lige gøre opmærksom på at der findes et forum for selvvalgt enlig mødre, eller kvinder som overvejer om de skal være det. Vi er både for kvinder med (og som overvejer at blive mor til ) donorbørn og til adoptiv børn. 

Siden har eksisteret i mange år (jeg var med til at starte den op i 2005, da jeg selv gik med overvejelser omkring at blive mor med donor &nbsp Vi har lige holdt flyttedag til et nyt og mere stabilt forum, da det gamle desværre ikke helt fungere optimalt mere.

Hvis du er selvvalgt enlig mor er du meget velkommen til at kigge ind til os 

Man skal godkendes for at få adgang til vores side, da vi gerne vil holde spammere væk fra vores side, så der er et krav som siger at du skal lave en kort præsentation af dig selv når du opretter dig, hvor du kort fortæller hvorfor du gerne vil have adgang. - Så vil du bliver godkedt hvis du hører under kategorien SEM (SelvvalgEnligMor)

Du kan finde os på vores nye side her : http://semdk.proboards.com/

Fantastisk forum, og det er så dejligt at finde kvinder i samme situation som en selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.