Graviditeten er en sex-killer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2014

Anonym trådstarter

Hold nu fast, elsker at være gravid, på nær et område... Sexlivet

Manden og jeg har desideret måtte opgive alt samleje, for på trods af rigeligt udflåd, føles det nærmest som at rende rundt med en tampax på størrelse med rundetårn

Vi prøvede os lidt frem og efter at manden havde følt lidt rundt ved min huha måtte jeg sande at de. Usynlige tampara havde gjort alt ømt og gjort hele området "tørt" sart og brændende.

Nå men i et forsøg på at udbedre, valgte han at bruge tungen, næste gang foretrækker jeg dog han er barberet frem for det pindsvinets han pludselig møvede rundt i min i forvejen ømme og gravid tortureret huha. Normalt er dette en fornøjelse han virkelig mestrer men i dag føltes det nærmere som noget der var mere blødt end hårdt,

Endte dog med en lille lykkelig slutning som mere generede og udmattede end var en dejlig nydelse. Manden plejer ikke at være i tvivl og alligevel kiggede han tvivlede op, ej var det det

Føles godt nok som meget lange mdr 5 jeg har tilbage, og tør ikke tænke hvor længe efter der, der går jeg får mit underlivet igen, med sammenligning til de andre gange, skal jeg nok bare vinke farvel til sexlivets nydelser og håbe det bliver muligt til jul eller i det nye år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

B&J

hvis du bliver så tør har i prøvet glide crem.

det er jo helt naturligt din krop forandre sig rigtigt meget...

men det er da øv det går ud over et fantastisk sex liv...

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis du bliver så tør har i prøvet glide crem.

det er jo helt naturligt din krop forandre sig rigtigt meget...

men det er da øv det går ud over et fantastisk sex liv...

Det hjælper desværre ikke, normalt fungerer det godt, men nu svier og gør det ondt allerede når det kommer på

Anmeld

28. januar 2014

B&J

Anonym skriver:

Det hjælper desværre ikke, normalt fungerer det godt, men nu svier og gør det ondt allerede når det kommer på

det lyder mærkeligt det sviger især hvis der ingen parfume er der i kan være du skal hoppe en tur til lægen for et lille tjek

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det lyder mærkeligt det sviger især hvis der ingen parfume er der i kan være du skal hoppe en tur til lægen for et lille tjek

Kunne godt være, plejer ikke at have problemer med den, da den er uden div parfume osv

Anmeld

28. januar 2014

B&J

Anonym skriver:

Kunne godt være, plejer ikke at have problemer med den, da den er uden div parfume osv

jaaa så lyder det da mærkeligt det sviger, jeg syntes du skal få dig tjekket

Anmeld

28. januar 2014

MorT3Banditter

Anonym skriver:

Hold nu fast, elsker at være gravid, på nær et område... Sexlivet

Manden og jeg har desideret måtte opgive alt samleje, for på trods af rigeligt udflåd, føles det nærmest som at rende rundt med en tampax på størrelse med rundetårn

Vi prøvede os lidt frem og efter at manden havde følt lidt rundt ved min huha måtte jeg sande at de. Usynlige tampara havde gjort alt ømt og gjort hele området "tørt" sart og brændende.

Nå men i et forsøg på at udbedre, valgte han at bruge tungen, næste gang foretrækker jeg dog han er barberet frem for det pindsvinets han pludselig møvede rundt i min i forvejen ømme og gravid tortureret huha. Normalt er dette en fornøjelse han virkelig mestrer men i dag føltes det nærmere som noget der var mere blødt end hårdt,

Endte dog med en lille lykkelig slutning som mere generede og udmattede end var en dejlig nydelse. Manden plejer ikke at være i tvivl og alligevel kiggede han tvivlede op, ej var det det

Føles godt nok som meget lange mdr 5 jeg har tilbage, og tør ikke tænke hvor længe efter der, der går jeg får mit underlivet igen, med sammenligning til de andre gange, skal jeg nok bare vinke farvel til sexlivets nydelser og håbe det bliver muligt til jul eller i det nye år

Du har måske ikke fået svamp i underlivet, siden du har rigeligt med udflåd og du er øm og det svier?

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

MorT2Banditter skriver:

Du har måske ikke fået svamp i underlivet, siden du har rigeligt med udflåd og du er øm og det svier?

Jeg vil få det tjekket, er kun i forbindelse med berøring når vi har sex at jeg er øm osv men for en sikkerheds skyld var det nok meget godt

Anmeld

28. januar 2014

et-ønske

I know!!!

Kender ikke lige til de udfordringer du har. Men jeg venter tvillinger og hulen fylder så meget at kreativitet er en by i Rusland
Så jeg savner min dejlige mand max

Anmeld

28. januar 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

I know!!!

Kender ikke lige til de udfordringer du har. Men jeg venter tvillinger og hulen fylder så meget at kreativitet er en by i Rusland
Så jeg savner min dejlige mand max

Øv hvor trels, ringe trøst ikke at være ene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.