Hold nu fast, elsker at være gravid, på nær et område... Sexlivet
Manden og jeg har desideret måtte opgive alt samleje, for på trods af rigeligt udflåd, føles det nærmest som at rende rundt med en tampax på størrelse med rundetårn
Vi prøvede os lidt frem og efter at manden havde følt lidt rundt ved min huha måtte jeg sande at de. Usynlige tampara havde gjort alt ømt og gjort hele området "tørt" sart og brændende.
Nå men i et forsøg på at udbedre, valgte han at bruge tungen, næste gang foretrækker jeg dog han er barberet frem for det pindsvinets han pludselig møvede rundt i min i forvejen ømme og gravid tortureret huha. Normalt er dette en fornøjelse han virkelig mestrer men i dag føltes det nærmere som noget der var mere blødt end hårdt,
Endte dog med en lille lykkelig slutning som mere generede og udmattede end var en dejlig nydelse. Manden plejer ikke at være i tvivl og alligevel kiggede han tvivlede op, ej var det det
Føles godt nok som meget lange mdr 5 jeg har tilbage, og tør ikke tænke hvor længe efter der, der går jeg får mit underlivet igen, med sammenligning til de andre gange, skal jeg nok bare vinke farvel til sexlivets nydelser og håbe det bliver muligt til jul eller i det nye år
Anmeld