Nyt Job! (update m. afsløring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

MorDk

Alexander&Lærke skriver:

Tillykke med det nye job.... Hvad kommer du fra? Jeg er selv sosu-ass. Køre dagvagt med 4 aftenvagter over 6 uger. Er også på plejehjem. Elsker enligt mine aftenvagter, men det gør min familie desværre ikke. 

Det er da ærgeligt når nu du er så glad for at arb aften.

Min familie ved endnu ikke om de kan lide og affinde sig med det, så det kommer an på en prøve. Men kan bare se rigtig mange fordele ved aftenvagter - og specielt så længe ungerne er små.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Alexander&Lærke

Ja det kan jeg også, men også ulemper når man har skolebarn. De aftner jeg har vagt, ser jeg kun min søn 1,5-2 timer om morgnen, for nu er jeg jo nød til af aflevere ham til kl 8. Men vi har jo længere tid om morgnen end de 45 min vi ses når jeg møder kl 7, og han savner mig sådan efter de dage så godt jeg kun har 2 i træk. Min mand syntes desværre også det er mega hård at være selv med dem når jeg først er hjemme kl 16.45 og skal til. Lave mad og have dem i seng. 

Men håber du bliver glad for det.

Anmeld

1. februar 2014

MorDk

Alexander&Lærke skriver:

Ja det kan jeg også, men også ulemper når man har skolebarn. De aftner jeg har vagt, ser jeg kun min søn 1,5-2 timer om morgnen, for nu er jeg jo nød til af aflevere ham til kl 8. Men vi har jo længere tid om morgnen end de 45 min vi ses når jeg møder kl 7, og han savner mig sådan efter de dage så godt jeg kun har 2 i træk. Min mand syntes desværre også det er mega hård at være selv med dem når jeg først er hjemme kl 16.45 og skal til. Lave mad og have dem i seng. 

Men håber du bliver glad for det.

JA jeg håber også jeg/vi bliver glade for det. Men så længe ungerne er små ser jeg mange fordele. Vi skal jo ind i en rytme. Og jeg har da tænk mig at afl. dem senere .... så vi kan hygge om morgenen ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.