Uge 24+2 med lillesøster. Store mavse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
14 svar
16 synes godt om
27. januar 2014

Mor Christa

Hej piger
her kommer mit første mavebillede i denne graviditet - puha hvor har jeg været dårlig til at huske at tage dem
men ja, her er jeg med lillesøster i 24+2.. Maven er vokset rigtig meget det sidste stykke tid, og vægten siger +4 kg 
Hun sparker helt vildt, og har kunne mærke det siden omkring uge 14-15, og farmand kunne mærke det ude på maven kort tid efter! :O

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Rødhætte

Mor Christa skriver:

Hej piger
her kommer mit første mavebillede i denne graviditet - puha hvor har jeg været dårlig til at huske at tage dem
men ja, her er jeg med lillesøster i 24+2.. Maven er vokset rigtig meget det sidste stykke tid, og vægten siger +4 kg 
Hun sparker helt vildt, og har kunne mærke det siden omkring uge 14-15, og farmand kunne mærke det ude på maven kort tid efter! :O

Sikke en fin babyhule

Anmeld

27. januar 2014

Mor Christa

Rødhætte skriver:

Sikke en fin babyhule

hihi, mange tak! Hyggelig er den hvert fald!

Anmeld

27. januar 2014

Anonymo

Mor Christa skriver:

Hej piger

Flot mave!

Anmeld

27. januar 2014

Mor Christa

VenterMig skriver:

Flot mave!

Mange tak - må indrømme at jeg mest af alt føler mig lidt hval-agtig.. Og har det nu også bedst i vand, så det passer jo også godt på dyrarten  

Anmeld

27. januar 2014

Anonymo

Mor Christa skriver:

Mange tak - må indrømme at jeg mest af alt føler mig lidt hval-agtig.. Og har det nu også bedst i vand, så det passer jo også godt på dyrarten  

Ha ha, hvorfor kan jeg godt relatere til det?

Og så lige en hval, hvorfor i al verden kunne det ikke være et lidt mere elegant dyr man føler sig som? En gazelle eller noget

Anmeld

27. januar 2014

Mor Christa

VenterMig skriver:

Ha ha, hvorfor kan jeg godt relatere til det?

Og så lige en hval, hvorfor i al verden kunne det ikke være et lidt mere elegant dyr man føler sig som? En gazelle eller noget

hahaha! Ja men elegance må være det sidste man føler i en graviditet  
Det er bare 100% hval for alle pengene

Anmeld

27. januar 2014

Nadia&Daniel

Mor Christa skriver:

Hej piger

Fin babyhule

Anmeld

27. januar 2014

Mor Christa

Nadia&Daniel skriver:

Fin babyhule

Mange tak 

Anmeld

27. januar 2014

Anonymo

Mor Christa skriver:

hahaha! Ja men elegance må være det sidste man føler i en graviditet  
Det er bare 100% hval for alle pengene

Det må man sige ja til og agressiv ikke at forglemme!

Jeg er glad for jeg ikke er min kæreste, hvem i al verden gider at være sammen med en grumpy elefant?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.