Vi hepper på Rikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

Flødebollen

MorTilMalucca skriver:

Der skal til scanning idag kl 9.50. Jeg håber at scanningen viser et lille levende foster

Hep hep!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Desværre piger. Men tusind tak for tanken 

Anmeld

27. januar 2014

Flødebollen

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Åh 

Det er jeg ked af 

Anmeld

27. januar 2014

Camilla <3

27. januar 2014

Carina:-)

Åh øv Rikke 

Anmeld

27. januar 2014

Muffin_girl

Anmeld

27. januar 2014

Bertris

27. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Er rørt til tårer over denne tråd piger. Kan slet ikke komme over at I er så søde 

En lidt længere update til jer: 

Scanningen viste stadig intet og de mistænkte først at det var en mola/mula abort, en meget sjælden slags. Indtil videre ser det ikke helt sådan ud. Jeg har fået nogle piller med hjem som hjælper kroppen med at "slippe" resterne. Da det kan være smertefuldt besluttede jeg at det bedste var at få Ida passet så hun ikke skal opleve mor i så mange snerter. 

Tak for krydsede fingre og kram 

Anmeld

27. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Er rørt til tårer over denne tråd piger. Kan slet ikke komme over at I er så søde 

Scanningen viste stadig intet og de mistænkte først at det var en mola/mula abort, en meget sjælden slags. Indtil videre ser det ikke helt sådan ud. Jeg har fået nogle piller med hjem som hjælper kroppen med at "slippe" resterne. Da det kan være smertefuldt besluttede jeg at det bedste var at få Ida passet så hun ikke skal opleve mor i så mange snerter. 

Du får lige et kæmpe kram!

Anmeld

27. januar 2014

M&N

Øv, stakkels søde dig.

Jeg havde ellers tænkt på dig hele dagen! Jeg kender godt til den form for graviditet. Hvor er det dog synd for jer. Skal du så have piller som skal gøre du bløder resterne ud? Kan godt forstå du vil have den lille passet, havde gjort det hvis jeg stod i samme situation.

Hvor er det ærgerligt - kæmpe kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.