19+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
10 svar
6 synes godt om
27. januar 2014

Papillon

Næsten halvvejs!

Har de sidste tre dage mærket hende dagligt, det er skønt Tror dog min kæreste føler sig lidt snydt, fordi han ikke har mærket hende endnu Men jeg tror slet ikke, hun er stærk nok til at sparke gennem moderkage og det hele, så man kan mærke noget uden på maven - endnu.

Vi var til misdannelsesscanning for et par dage siden, og alt så fint ud. Vi fik også bekræftet, at det stadig er en pige Og så er vi kaldt til ekstra scanning om et par uger, da faren er født med en mindre hjertefejl, så de vil gerne have et syn på hendes hjerte en gang til.

Hendes vægt var 235 g (19+1), hvad vejede jeres ved MD?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Anonymo

Papillon skriver:

Næsten halvvejs!

Har de sidste tre dage mærket hende dagligt, det er skønt Tror dog min kæreste føler sig lidt snydt, fordi han ikke har mærket hende endnu Men jeg tror slet ikke, hun er stærk nok til at sparke gennem moderkage og det hele, så man kan mærke noget uden på maven - endnu.

Vi var til misdannelsesscanning for et par dage siden, og alt så fint ud. Vi fik også bekræftet, at det stadig er en pige Og så er vi kaldt til ekstra scanning om et par uger, da faren er født med en mindre hjertefejl, så de vil gerne have et syn på hendes hjerte en gang til.

Hvor er du fin

Her vejede vores 315g, da jeg var 19+4. Hun ligger lige på nippen til at være over gennemsnittet, men nu følger hun den fint igen

Anmeld

27. januar 2014

Papillon

VenterMig skriver:

Hvor er du fin

Her vejede vores 315g, da jeg var 19+4. Hun ligger lige på nippen til at være over gennemsnittet, men nu følger hun den fint igen

Ej hvor sjovt, det er alligevel lidt af en forskel relativt set Vi fik at vide, at det var normalstørrelse, men efter at have set lidt rundt nettet, har jeg fornemmelsen af, at det er i den lavere ende af normal - men det kan vel vende mange gange  inden termin

Anmeld

27. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Næsten halvvejs!

Min pige vejede 303 g ved MD sidste uge (20+1), og fik at vide at det var meget normalt. 

PS. super fin babyhule 

Anmeld

27. januar 2014

Anonymo

Papillon skriver:

Ej hvor sjovt, det er alligevel lidt af en forskel relativt set Vi fik at vide, at det var normalstørrelse, men efter at have set lidt rundt nettet, har jeg fornemmelsen af, at det er i den lavere ende af normal - men det kan vel vende mange gange  inden termin

Det tror jeg bestemt det kan! Vores har hele tiden været en dag større end hvor langt jeg var henne, men det har altså ændret sig på en uge hvor hun næsten ikke tog på, så nu er hun næsten med på gennemsnittet, noget underligt noget hehe

Anmeld

27. januar 2014

Lykke:)

Papillon skriver:

Næsten halvvejs!

Hvor er du fin
Kan ikke huske hvad min dreng vejede

Anmeld

27. januar 2014

WantingBaby2012

Papillon skriver:

Næsten halvvejs!

Skikke en flot babymave 

Vi fik ikke vægt oplyst ved MD. Scanningsdamen sagde at det var ikke muligt. Føler mig da lidt snydt efter jeg har læst mange som har fået det oplyst 

Man skal jo egentlig heller ikke bruge det til noget så tidligt, men det er da meget sjovt at vide 

Anmeld

27. januar 2014

Papillon

Lykke:) skriver:

Hvor er du fin
Kan ikke huske hvad min dreng vejede

Hihi tak

Anmeld

27. januar 2014

Papillon

WantingBaby2012 skriver:

Skikke en flot babymave 

Vi fik ikke vægt oplyst ved MD. Scanningsdamen sagde at det var ikke muligt. Føler mig da lidt snydt efter jeg har læst mange som har fået det oplyst 

Man skal jo egentlig heller ikke bruge det til noget så tidligt, men det er da meget sjovt at vide 

Tak

Det forstår jeg egentlig godt, at du gør, for selvom man ikke kan bruge det til noget på nuværende tidspunkt, er det jo meget sjovt at vide Jeg var slet ikke klar over, at de kunne oplyse om vægt, før hun fortalte os det.

Anmeld

27. januar 2014

Drømmen <3

Super fin mave og tillykke  

jeg er os 19+0 idag.. hvordab føles det du mærker? Kan du mærke hvis du ligger hånden på maveb? jeg er hele tiden i tvivl om jeg mærker eller ej  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.