Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ette1987 skriver: Har i lang tid haft en del plukkeveer, men synes der bliver flere. Tog lige tid på dem her da jeg lå i min seng til aften, og de kommer med ca 4 - 7 min mellemrum, og varer 1 - 2 min. De gør ikke ondt, men strammer lidt. Er det noget man skal reagere på? Er gravid for anden gang, og er 34+3
Har i lang tid haft en del plukkeveer, men synes der bliver flere. Tog lige tid på dem her da jeg lå i min seng til aften, og de kommer med ca 4 - 7 min mellemrum, og varer 1 - 2 min. De gør ikke ondt, men strammer lidt. Er det noget man skal reagere på? Er gravid for anden gang, og er 34+3
update :s
Stivdie skriver: Det jeg fik at vide var, at jeg skulle undersøges ved mere end 6 plukkeveer i timen (intervaller kortere end 10 min) eller hvis de blev smertefulde. Jeg synes du skal få tjekket dem.
Det jeg fik at vide var, at jeg skulle undersøges ved mere end 6 plukkeveer i timen (intervaller kortere end 10 min) eller hvis de blev smertefulde. Jeg synes du skal få tjekket dem.
ette1987 skriver: Jeg snakkede med fg, og jeg skal ud med en urinprøve hos egen læge i dag for blærebetændelse. Bliver plukveerne værre eller holder det ikke op, så skal jeg selvfølgelig kontakte dem igen. Ville ikke være en katastrofe at føde, men vil gerne lige inden for 37+ Synes det er svært med de plukkeveer.. Har fået af vide jeg kan forvente flere som andengangs, men det er lige med at vurdere hvad der er okay og hvad der ikke er!
Jeg snakkede med fg, og jeg skal ud med en urinprøve hos egen læge i dag for blærebetændelse. Bliver plukveerne værre eller holder det ikke op, så skal jeg selvfølgelig kontakte dem igen. Ville ikke være en katastrofe at føde, men vil gerne lige inden for 37+ Synes det er svært med de plukkeveer.. Har fået af vide jeg kan forvente flere som andengangs, men det er lige med at vurdere hvad der er okay og hvad der ikke er!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128