Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chrizta skriver: Sikke nogle fine navne :-)TheaElinaSelmaRitaJulianaAugustaLisaEvaDanaIdaAnnaOthiliaVeraMartinaNinaNannaRosaJuliaLeaAlmaAstaAlvaSara
Sikke nogle fine navne :-)TheaElinaSelmaRitaJulianaAugustaLisaEvaDanaIdaAnnaOthiliaVeraMartinaNinaNannaRosaJuliaLeaAlmaAstaAlvaSara
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bshizzle skriver: Catrina
Catrina
Pigent skriver: Her er der nogleAlma AnnaBeaAsta AugustaKayaKarlaEllaOliviaNannaMarthaJohannaElina LouisaVictoria
Her er der nogleAlma AnnaBeaAsta AugustaKayaKarlaEllaOliviaNannaMarthaJohannaElina LouisaVictoria
lineog4 skriver: Hov glemte egentlig mine egne pigers navne og så det navn jeg ville have valgt hvis jeg skulle vælge lige nu og ikke havde en Dina. Men de er en anden boldgade end dem du startede med. Mine piger hedder: Dina og Lia. Men jeg ville gerne have en Dana - ikke dansk men dog i stærk relation til Danmark
Hov glemte egentlig mine egne pigers navne og så det navn jeg ville have valgt hvis jeg skulle vælge lige nu og ikke havde en Dina.
Men de er en anden boldgade end dem du startede med. Mine piger hedder: Dina og Lia. Men jeg ville gerne have en Dana - ikke dansk men dog i stærk relation til Danmark
Skruuk skriver: Tak! Ida er rigtig sødt! En smule glemt synes jeg egentlig.. Men rigtig fint :-)
Tak! Ida er rigtig sødt! En smule glemt synes jeg egentlig.. Men rigtig fint :-)
Skruuk skriver: Godaften piger :-)Kan i give mig og manden en masse gode ideer til gammeldags pigenavne som slutter på A? Med gammeldags mener jeg egentlig bare nogle, som ikke er så specielle og meget dansk, uden at være nogle lidt "traditionelle kedelige navne" Lige nu hælder vi til Fillipa og Leonora :-)Knus
Godaften piger :-)Kan i give mig og manden en masse gode ideer til gammeldags pigenavne som slutter på A? Med gammeldags mener jeg egentlig bare nogle, som ikke er så specielle og meget dansk, uden at være nogle lidt "traditionelle kedelige navne" Lige nu hælder vi til Fillipa og Leonora :-)Knus
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Skruuk skriver: Ja det flot! :-)
Ja det flot! :-)
Meget!
Min Farmor hed det som mellemnavn
Jeg har altid gerne ville ha en Pige der hed det som fornavn eller mellemnavn..
Men pt har jeg jo 2 stk drenge
Vigga, Vilma, Viola, Fiona, Elvira, Augusta, Alva, Elva, Alma, Ella, Theodora, Feodora, Valentina...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128