Ikea hacking..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

Isabella_mor

Hvem? skriver:

Vi har lavet dette til drengenes værelse - de skulle have nye senge og de skulle være fede, anderledes og geniale og vi syntes selv de blev ret gode

Den ene er godt nok lavet udfra en flexa seng, den anden fra en ikea højseng

WOW. Det er mega sejt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Hvem?

Isabella_mor skriver:

WOW. Det er mega sejt  

De er også helt vilde

Anmeld

28. januar 2014

MyLove E

helle85 skriver:

hvor er den fed, må jeg spørge hvor du har fundet billede??
sådan en kunne jeg godt tænke mig at lave til min dreng, nå han forhåbentlig snart få et størrere værelse

Jeg google bare IKEA hacking :-D

Anmeld

28. januar 2014

helle85

MyLove E skriver:

Jeg google bare IKEA hacking :-D

tak det vil jeg prøve :-)

Anmeld

28. januar 2014

MyLove E

helle85 skriver:

tak det vil jeg prøve :-)

Prøv at Google Ikea hacking kids. Der er mange gode lego idéer :-D:-D

Anmeld

28. januar 2014

MorDk

Ej hvor cool 

Anmeld

2. februar 2014

Sakris

Elsker Ikea hacking. Synes det er så fedt. Vi kender flere der har lavet nogle super fede Ting. 

Er selv ret vild med en af deres køjesenge, der er lavet om til et træhus. Søger nogle gange ideer inde på deres hjemmeside!

Anmeld

1. marts 2014

Papillon

Så sad jeg lige og gloede lidt på pinterest og kom i tanke om denne tråd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. marts 2014

EAF

Isabella_mor skriver:

i har vel hørt om det..

at man køber noget i ikea. og så samler man det som man selv vil, eller bruger det til noget andet end det det var beregnet til.. eller "redigere" i udseendet med maling, tapet eller andet... 

hvad har i lavet af den slags..

her er lidt eksempler så i kan se hvad jeg mener

Osv Kom med jeres.. eller find noget som i godt kunne tænke jer at lave Google er din bedste ven

Har aldrig hørt om det før, men efter at have googlet og set billederne, så er jeg da fyr og flamme! Har lyst til at tage i IKEA idag!!!  Jeg trænger sådan til inspiration til mit barns værelser, der skal ske noget - kender I den følelse?  Pengene er desværre meget små, men lidt kan også gøre det. Vil gerne have ændret væggene blandt andet og jeg vil gerne at mit barn får en ny seng. Den vi har er ikke synderligt gammel men barnet gider ikke rigtig sove i den mere, der er kanter på og ved h*n vil have mere plads at sove på. Uha måske jeg skulle tage barnet med til Aarhus idag så kan farmand se fodbold  Imens   TAK! 

Anmeld

1. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har kun en enkelt ting, jeg har hacket.
I ungernes legeværelse har jeg taget en smal bogreol og lagt på siden. Ovenpå har jeg sat puder og hynder, så det kan bruges som en bænk og så har de deres bøger indeni.
Det virker rigtig godt, og de kan sidde der og læse og lege

Natborde har jeg rundt i hele huset til opbevaring af mindre ting - bla i køkkenet til ris, pasta mm og i stuen til alt det, man ikke vil have liggende fremme (har derudover kun en bogreol til opbevaring).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.