svag nr 2 streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. august 2009

englebørn

hej piger har fået en lille streg nr 2 men først efter 10 min tror i den er god nok? knus louise hvis er jeg kun 3 uger og 6 dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

H+S Skjolgborg.

Kan ske.Jeg har prøve det..
Pr'øv af tag en ny om et par dage + med morgenurin..
Måske er den der..
XXXXXXXXX alt jeg kan.

Mvh Henriette 19+5

Anmeld

2. august 2009

Sara.

Hej..
Så længe man kan se den mindste lille bitte utydelige streg så skulle den alligevel være god nok, positiv...
Men det med de 10 min ved jeg ikke....
Prøv om et par dage

Anmeld

2. august 2009

englebørn

hej piger jeg prøver om et par dage igen,   knus

Anmeld

2. august 2009

LineD

englebørn skriver:

hej piger jeg prøver om et par dage igen,   knus

Hvis stregen først kom efter virkningstiden (Det tidsrum der står på brugsforvirrigen) så er den ugyldig...

Men jeg ville da klart vente en dag eller 2 og teste igen
Så satser vi på stregen kommer inden for tidsrammen

Anmeld

2. august 2009

Bondepigen

Der står noget om det her:

http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/75

Krydser fingre for at du er gravid.

Anmeld

3. august 2009

englebørn

hej igen tak fordi i ville svare mig på mit spørgsmål.idag var jeg ved lægen og da var den godt nok negativ ,men men da jeg kom hjem tog jeg en gr selv og stregen kom med det samme med fin farve i jubii glæder mig ,min mor flippede ud da vi jo har 3 børn i forvejen så blev ret ked af det tænkte om jeg virkelig skulle have det men jeg glæder mig jo og mine børn er så nemme ,ved da godt at der kommer mere med årene.men jeg vil så gerne .knus louise

Anmeld

4. august 2009

englebørn

englebørn skriver:

hej igen tak fordi i ville svare mig på mit spørgsmål.idag var jeg ved lægen og da var den godt nok negativ ,men men da jeg kom hjem tog jeg en gr selv og stregen kom med det samme med fin farve i jubii glæder mig ,min mor flippede ud da vi jo har 3 børn i forvejen så blev ret ked af det tænkte om jeg virkelig skulle have det men jeg glæder mig jo og mine børn er så nemme ,ved da godt at der kommer mere med årene.men jeg vil så gerne .knus louise

det nok fordi vi lige har mistet vores hus og havde lavet så meget ved det.+min mand mistet sit job men jeg kan ikke få det væk det for hårdt.nå nu kom jeg da vist bare til at skrive mine tanker ned men sommetider hjælper det jo

Anmeld

4. august 2009

Mira0911

Da jeg testede positiv, var der os en svag nr. 2 streg og den var god nok.. Tog til lægen dagen efter....

så længe den man kan se nr. 2 svag - Skulle den være god nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.