Idéer til specielt mellemnavn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.287 visninger
23 svar
21 synes godt om
26. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Min lille piges far og jeg har endelig fundet et navn vi begge kan lide, nemlig Zilke. 
Men det duer desværre ikke med det mellemnavn som jeg indtil nu ville have brugt, uanset om jeg fik en pige eller dreng - Nor (da det vil minde om silkesnor )

Så vil høre om I kunne hjælpe mig med at finde på et nyt mellemnavn, som stadig er specielt, og som passer lidt bedre med Zilke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

esioul

Clgh skriver:

Min lille piges far og jeg har endelig fundet et navn vi begge kan lide, nemlig Zilke. 
Men det duer desværre ikke med det mellemnavn som jeg indtil nu ville have brugt, uanset om jeg fik en pige eller dreng - Nor (da det vil minde om silkesnor )

Så vil høre om I kunne hjælpe mig med at finde på et nyt mellemnavn, som stadig er specielt, og som passer lidt bedre med Zilke. 

Zilke Mira

Zilke Elvira

Zilke Gaya

Zilke Cia

Zilke Cilia

Zilke Dia

Anmeld

26. januar 2014

majba

Clgh skriver:

Zilke Lucia 

Zilke Malia 

Zilke Alva 

Zilke Theodora 

Zilke Elisa 

Zilke Nora

Zilke Kornelia 

Zilke Yasmina 

Anmeld

26. januar 2014

Mamalou

Zilke Ava
Zilke Aya

- lige hvad jeg kunne komme på

Anmeld

26. januar 2014

Lunae

Zilke My
Zilke Maj
Zilke Malou
Zilke Gry

Anmeld

26. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hvorfor skal der være et mellemnavn? Jeg kan godt se det hvis det er mormorens navn eller sådan noget, men forstår ikke mellemnavne bare for at have et mellemnavn. Altså tænker bare at du nok ikke kommer til at kalde hende begge navne alligevel.

Sorry ved godt du ikke spurgte efter min mening, men kan simpelthen ikke forstå det og måtte spørge.

Anmeld

26. januar 2014

BabyMus

Clgh skriver:

Uha, der er jo maaaange gode navne at vælge imellem!

Kan da prøve at skrive nogle af mine egne favoritter, ellers kan man jo blive ved.

Zilke Zelina/Selina/Celina

Zilke Viola

Zilke Leonora/Theodora/Feodora

Zilke Lucia

Zilke Fiona (mit nye yndlings navn )

Zilke Zofia/Sofia

Zilke Elvira

Zilke Malucca/Meluka/Maluka

Zilke Zinelle

Hmm ja, det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om lige nu. Ved jo ikke om det er din stil eller om det er for meget eller for lidt specielt til dig.

Anmeld

26. januar 2014

Kamulla

Er personligt vild med Isolde eller Elvira

Anmeld

27. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

mor:) skriver:

Hvorfor skal der være et mellemnavn? Jeg kan godt se det hvis det er mormorens navn eller sådan noget, men forstår ikke mellemnavne bare for at have et mellemnavn. Altså tænker bare at du nok ikke kommer til at kalde hende begge navne alligevel.

Sorry ved godt du ikke spurgte efter min mening, men kan simpelthen ikke forstå det og måtte spørge.

I min familie har vi bare altid brugt mellemnavne, og derfor synes jeg også at min datter skal have et. 
Hedder selv Christina Louisa, og selvom de fleste kun bruger Christina, så vil jeg da ikke undvære det andet 
Synes desuden også, at det bliver så kedeligt med et enkelt navn, men det er jo bare min mening. 
- Men det er helt fint at du spørger. Vi er jo alle forskellige med hvordan vi vil have tingene. 

Anmeld

27. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

BabyMus skriver:

Uha, der er jo maaaange gode navne at vælge imellem!

Kan da prøve at skrive nogle af mine egne favoritter, ellers kan man jo blive ved.

Zilke Zelina/Selina/Celina

Zilke Viola

Zilke Leonora/Theodora/Feodora

Zilke Lucia

Zilke Fiona (mit nye yndlings navn )

Zilke Zofia/Sofia

Zilke Elvira

Zilke Malucca/Meluka/Maluka

Zilke Zinelle

Hmm ja, det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om lige nu. Ved jo ikke om det er din stil eller om det er for meget eller for lidt specielt til dig.

Celina var en af mine forslag til fornavn, men det kunne faderen ikke lide 
- men en masse gode bud/idéer :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.