Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SDD skriver: Det er da helt vildt så stærkt det går! Kan sagtens se forskel.Du ser så smuk ud
Det er da helt vildt så stærkt det går! Kan sagtens se forskel.Du ser så smuk ud
Maja84 skriver: Synes der er sket lidt siden sidst, måske i andre også kan se det Er 3 gangs gravid og og lægger op så ma. Ka. Sammenligne maven de 2 uger Er i dag 16+0
Synes der er sket lidt siden sidst, måske i andre også kan se det Er 3 gangs gravid og og lægger op så ma. Ka. Sammenligne maven de 2 uger Er i dag 16+0
Maja84 skriver: Tusind tak Det er også 3 gang indenfor kort tid, min ældste søn bliver 3 på torsdag så de sagde jeg skulle forvente at vokse hurtigt og blive stor
Tusind tak Det er også 3 gang indenfor kort tid, min ældste søn bliver 3 på torsdag så de sagde jeg skulle forvente at vokse hurtigt og blive stor
BigHope13 skriver: Såå fin synes der er sket rigtig meget, og man kan tydeligt se at maven buler meget højere oppe end sidste uge
Såå fin synes der er sket rigtig meget, og man kan tydeligt se at maven buler meget højere oppe end sidste uge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128