Hvad gør i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
9 svar
1 synes godt om
26. januar 2014

CarinaSB

Når i skal lave lektier i weekenden? grunden til mit spørgsmål er at jeg er ved at tage HF enkel fag og jeg har 2 skønne drenge på 4,5 og 2 år. Og jeg kan bare ikk få lov til at sidde og lave lektier i fred. De skal altid et eller andet .. Hvor laver i lektier henne? Lige pt har jeg kun stuen ovenpå eller den nedenunder .. men går jeg ovenpå så er der skrig og skrål eller også kommer ungerne rendende op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

TNBC

CarinaSB skriver:

Når i skal lave lektier i weekenden? grunden til mit spørgsmål er at jeg er ved at tage HF enkel fag og jeg har 2 skønne drenge på 4,5 og 2 år. Og jeg kan bare ikk få lov til at sidde og lave lektier i fred. De skal altid et eller andet .. Hvor laver i lektier henne? Lige pt har jeg kun stuen ovenpå eller den nedenunder .. men går jeg ovenpå så er der skrig og skrål eller også kommer ungerne rendende op 

Hvad med at giv dem noget papir, så de kan lave "lektier" med mor??

Anmeld

26. januar 2014

CarinaSB

Yurie skriver:

Hvad med at giv dem noget papir, så de kan lave "lektier" med mor??

Det er forsøgt .. :) Men det ender med at de sidder og tegner på min opgave i stedet for :(

Anmeld

26. januar 2014

TNBC

CarinaSB skriver:

Det er forsøgt .. Men det ender med at de sidder og tegner på min opgave i stedet for

Ja ok.. er du alene ellers må farmand da lige træde ind??
Men ellers må du sætte en film på.. spørge dem hvad de gerne vil.

Anmeld

26. januar 2014

CarinaSB

Yurie skriver:

Ja ok.. er du alene ellers må farmand da lige træde ind??
Men ellers må du sætte en film på.. spørge dem hvad de gerne vil.

Ja der er sq nok ikk andet for .. :D Tak for tips .. :)

Anmeld

26. januar 2014

TNBC

CarinaSB skriver:

Ja der er sq nok ikk andet for .. Tak for tips ..

Selv tak..

Anmeld

26. januar 2014

serinasmor

Jeg lavede alle mine lektier om aftenen og ellers blev jeg generelt på skolen til minimum kl 15 hver dag - undervisning eller ej ... Og mødte kl 8 ... På den måde kunne det sagtens hænge sammen ... Hvis det brænder på og du er sammen med farmand så send dem ud at gå tur / lege / i skoven i et par timer - og husk at bruge tiden fornuftigt (dvs det er ikke her du skal sætte en vask over og starte på maden )

Anmeld

27. januar 2014

Mettefpigen

Jeg lavede det jeg kunne når bassen kom i seng om aftenen... Er alene med ham.. Sådan var det hver dag havde ikk andre muligheder....

Anmeld

27. januar 2014

CarinaSB

Mettefpigen skriver:

Jeg lavede det jeg kunne når bassen kom i seng om aftenen... Er alene med ham.. Sådan var det hver dag havde ikk andre muligheder....

jeg gør det også når ungerne er kommet i seng 

Anmeld

27. januar 2014

morethanperfect

CarinaSB skriver:

Jeg laver lektier når de sover . Alt andet er umuligt .. Her i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.