Er det bare mig?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg er idag 30+4 henne og ved godt at man som gravid ofte er mere træt end ellers, men kan det virkelig passe at jeg allerede har brug for en lur når det kun er er ca. 5 timer siden jeg stod op efter at have sovet 11 timer?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

LMX

Ms.Sunshine skriver:

Jeg er idag 30+4 henne og ved godt at man som gravid ofte er mere træt end ellers, men kan det virkelig passe at jeg allerede har brug for en lur når det kun er er ca. 5 timer siden jeg stod op efter at have sovet 11 timer?...

Jeg skal også føde i april og jeg føler mig også mega træt konstant. Dog er mit jerndepot VÆK og det kan derfor være årsagen.

Anmeld

26. januar 2014

Eliza

Os april baby til os
Sys det et flot du kan holde 5 timer. Jeg må ofte kapitulere kl 11-12 trods vi først står op 8.30-9 (ja jeg har altså overført mine B-menneske gener, til min søn på knap 2 )

Husker ik jeg var så træt i slutningen sidst, men mindes heller ik st jeg allerede ved uge 28 begynde at sove SÅ elendigt om natten.
Husker kun at jeg de sidste 4-5 uger havde voldsomme kramper i benene flere gange hver nat.

Anmeld

26. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Altså jeg skal først føde til juni, men efter 9-10 timers søvn kan jeg snildt blive så ekstremt træt efter også 5-6 timer. Jeg havde det fint de første tre måneder, men nu har det taget revanche desværre.

Anmeld

26. januar 2014

Carina:-)

Det er helt normalt.

Følte mig kronisk træt-og det harmonere jo ikke særlig godt med arbejde -Men sådan er det jo for alle 

Anmeld

26. januar 2014

Anonymo

Ms.Sunshine skriver:

Åh, jeg syntes også jeg kan også sove hele tiden

Anmeld

26. januar 2014

Mie89

Jeg ska også føde til april og jeg synes også jeg kan sove hele tiden ! Det er virkelig svært når man har så mange andre ting man burde gøre ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.