Er glad for min graviditet...men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
4 svar
1 synes godt om
26. januar 2014

Sujan

Hvor er jeg dig træt af at være sløv, doven og mega træt... Gider ingenting.
Vil bare gerne slappe af og sove ind imellem... Men mange timer væk i løbet af ugen og en pige på snart 2 der skal underholdes synes jeg ikke der er meget tid til afslapning... Alligevel slumre jeg på sofaen hver gang jeg kan slippe afsted med det...

Hader at have det sådan når man normalt plejer at være rimlig aktiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

Putomanen

Ej, jeg havde slet ikke set, at du er gravid igen. Stort tillykke med det! Hvor er det bare skønt, især da det tog lang tid med den første...

Jeg var også selv rigtig træt, sløv, ugidelig mm indtil uge 9-10. Det er forfærdeligt at have det sådan, men heldigvis går det over igen. Jeg håber, at du snart slipper for alle de dårlige symptomer, så du rigtig kan nyde graviditeten.

Anmeld

26. januar 2014

Sujan

Putomanen skriver:

Ej, jeg havde slet ikke set, at du er gravid igen. Stort tillykke med det! Hvor er det bare skønt, især da det tog lang tid med den første...

Jeg var også selv rigtig træt, sløv, ugidelig mm indtil uge 9-10. Det er forfærdeligt at have det sådan, men heldigvis går det over igen. Jeg håber, at du snart slipper for alle de dårlige symptomer, så du rigtig kan nyde graviditeten.

Tak tak:-)

Ja er rigtig fantastisk..
Men ikke lige det mest perfekte tidspunkt, men sådan må det være. Klare vi nok.
Men er virkelig helt færdig. Får ikke lavet noget som helst.
Duer jeg ikke til.

Da jeg var gravid med den første kunne man jo ligge sig lidt ind imellem. Kan man bare ikke nu...
Synd for min kæreste er aldrig til stede og gider ingen ting

Anmeld

26. januar 2014

Putomanen

Sujan skriver:

Tak tak:-)

Ja er rigtig fantastisk..
Men ikke lige det mest perfekte tidspunkt, men sådan må det være. Klare vi nok.
Men er virkelig helt færdig. Får ikke lavet noget som helst.
Duer jeg ikke til.

Da jeg var gravid med den første kunne man jo ligge sig lidt ind imellem. Kan man bare ikke nu...
Synd for min kæreste er aldrig til stede og gider ingen ting

Min mand stod for alt herhjemme i de første mange uger. Det må sku være hårdt at stå med det hele selv og samtidig have et barn at tage sig af.
Husk at passe på dig selv og se gennem fingre med, at ikke alt bliver ordnet.

Jeg håber at du snart får det bedre

Anmeld

26. januar 2014

Sujan

Putomanen skriver:

Min mand stod for alt herhjemme i de første mange uger. Det må sku være hårdt at stå med det hele selv og samtidig have et barn at tage sig af.
Husk at passe på dig selv og se gennem fingre med, at ikke alt bliver ordnet.

Jeg håber at du snart får det bedre

Min mand er også rigtig god til at hjælpe..

Men synes nu det er synd for ham:-)

Men nu tager vi væk næste weekend og slapper af:-) så det må man bare glæde sig til.

Men hader bare at have det sådan her. Være træt og ikke have overskud... Øv bøv. Håber det snart går over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.