Er du blevet gravid på denne måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
1 synes godt om
26. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja, jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere det i overskriften,

Men mit spørgsmål går på om du er blevet gravid efter en omgang sex, hvor han ikke kom oppe i dig?

Jeg er jo godt klar over at han ikke er 100 %"vandtæt", og at der kan sive lidt ud undervejs.

Jeg er begyndt at få småsymptomer, men tør slet ikke stole på dem (negativ test i forgårs). Det er alt for tidligt - og så synes jeg jo det virker liiiidt usandsynligt at vi lige skulle være heldige på denne måde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Men mit spørgsmål går på om du er blevet gravid efter en omgang sex, hvor han ikke kom oppe i dig?

Jeg er jo godt klar over at han ikke er 100 %"vandtæt", og at der kan sive lidt ud undervejs.

Jeg er begyndt at få småsymptomer, men tør slet ikke stole på dem (negativ test i forgårs). Det er alt for tidligt - og så synes jeg jo det virker liiiidt usandsynligt at vi lige skulle være heldige på denne måde 

Jeg blev i mine unge dage gravid, selv om han ikke kom i mig. 

Så det kan skam sagtens lade sig gøre.

Anmeld

26. januar 2014

Francisca

Anonym skriver:

Jeg er gravid 7+3 og det er sket ved at han trak sig.

Nu har vi en datter på 20 måneder så her passer det fint med et barn til

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

Vi arbejder også på at blive gravide, men vi gør det ikke til pligt-sex af den årsag 

Derfor kunne det jo godt være at man var heldig alligevel, ikk?

Jeg tester igen i næste uge hvis symptomerne fortsætter 

Anmeld

26. januar 2014

Lukas&Liam<3

Vi gjorde sådan, vi missede 1 gang godt nok. Om det er der jeg blev gravid ved jeg ikke. Men 34+1 er jeg da i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.