Min første kage :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. august 2009

KWL

Ja, så fik jeg også lavet min første kage. Må sige at min respekt for jer der laver de der flotte kager er ikke blevet mindre. Hold da op det var svært og jeg kan fortælle jer og jeg var klistret ind og kage og creme og mmf. Puha. Havde Thomas klasket mig op på en væg blev jeg der

Nå men selvom den ikke blev som jeg forventede og ikke så flot som håbet så smagte den godt og jeg har ikke mistet modet så går igenen med nummer to i dag

Kristine - der ikke længere er kage jomfru
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Bondepigen

Hvad snakker du dog om kvinde??? Den er da superflot, og så er det din første kage. Er til gengæld sikker på, at min første kage vil se mærkelig ud!!!

Anmeld

2. august 2009

Mathilde

Den er da helt vildt flot ! Tillykke med din debut

Anmeld

2. august 2009

Ayasmor

den er da virkelig flot din kage!!!

Anmeld

2. august 2009

TbCp

Kristinewl skriver:

Ja, så fik jeg også lavet min første kage. Må sige at min respekt for jer der laver de der flotte kager er ikke blevet mindre. Hold da op det var svært og jeg kan fortælle jer og jeg var klistret ind og kage og creme og mmf. Puha. Havde Thomas klasket mig op på en væg blev jeg der

Nå men selvom den ikke blev som jeg forventede og ikke så flot som håbet så smagte den godt og jeg har ikke mistet modet så går igenen med nummer to i dag

Kristine - der ikke længere er kage jomfru

Ajjjj Kristine den er da kanon flot!!! Hvad var der i den?

Anmeld

2. august 2009

KWL

TbCp skriver:

Ajjjj Kristine den er da kanon flot!!! Hvad var der i den?

Der var tobleronecreme og bananer i. Den var vildt god men næste gang vi jeg putte mere creme i. Men uhm....

Anmeld

2. august 2009

sarahb

hvor er du bare GO!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.