Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ano14316 skriver: Sender oceaner af ve støv i din retning... PAS PÅ!!! Arggggg vestøvs tsunami...
Sender oceaner af ve støv i din retning... PAS PÅ!!! Arggggg vestøvs tsunami...
Haha mange tak :p
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: Flere tons vestøv sendt af sted herfra
Flere tons vestøv sendt af sted herfra
Mange tak
Michelle21 skriver: Jaa det spændende hvor længe der går, jeg har haft små veer hele dagen, med lange mellemrum, jeg var så et smut på fødegangen her til aften da jeg gerne ville have noget vished, og jeg blev undersøgt og er 2 cm åben, så kan da håbe det udvikler sig, så har brug for en masse ve-støv
Jaa det spændende hvor længe der går, jeg har haft små veer hele dagen, med lange mellemrum, jeg var så et smut på fødegangen her til aften da jeg gerne ville have noget vished, og jeg blev undersøgt og er 2 cm åben, så kan da håbe det udvikler sig, så har brug for en masse ve-støv
Kom så baby, kom så!! Vh stine
Sender en hel masse vestøv i din retning og ønsket om en god fødsel.Håber at du snart har dit guld i armene
Dianabk skriver: Nøj hvor spændende noget nyt? Hvis ikke så får du lige en kæmpe spand fuld ve støv sendt i din retning med ekspres så der kan ske noget
Nøj hvor spændende noget nyt? Hvis ikke så får du lige en kæmpe spand fuld ve støv sendt i din retning med ekspres så der kan ske noget
Nej der er ikke sket noget endnu, så jeg tager imod med kyshånd
StineW79 skriver: Kom så baby, kom så!! Vh stine
Ja nu må han gerne komme ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128