Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så blev det min tur Fødte igår min lille dreng .. Og han er bare perfekt Jeg havde siden torsdag aften gået og haft lidt ondt .. Men ikk noget der gjorde vild ondt Så fredag blev det lidt værre .. men ikk noget vildt .. indtil fredag aften .. der fik jeg veer der kom med 6-9 mins mellemrum .. så ringede til fødegangen som syntes at jeg skulle se tiden an .. Så det gjorde jeg .. Men fik så ondt at jeg ikk kunne sove ...Så kl 7.45 lørdag morgen fik jeg per til at ringe derind igen ... for nu var der kun 3 min imellem .. Og de ville gerne se mig .. Så kl 8.20 holdte vi i randers. Og vi blev bedt om at gå ind i undersøgelse rummet .. Og hun mærkede .. Jamen hold da op .. du er jo 5 cm åben . (jeg havde regnet med måske 1 cm) .. så vi fik en stue .. jeg havde bare ikk fået noget med til mig selv .. Så kl 10.30 kom min søster .. og vi gik ned og fik en smøg .. og manden tog hjem for at lufte hunde og pakke lidt tøj til os .. Så blev jeg undersøgt igen kl 11.45 .. nu var jeg 7 cm åben .. og JM spurgte om jeg skulle nå noget vigtigt .. siden det gik så hurtig .. Så nu gik det stærkt .. Men så omkring kl 16 stoppede mine veer ... Så jeg fik ve-drop .. og så fik veerne for alvor fat .. Er du sindsyg det gjorde ondt .. Så jeg nærmest brækkede hånden på min søs .. Men derfra og til at han er født kan jeg faktisk ikk huske så meget .. Jeg var bare inde i min egen lille verden .. Det eneste jeg kan huske er at Per sagde at jeg skulle huske og trække vejeret .. hvor jeg fik svaret at det kunne han fandme selv gøre .. og jeg træk vejeret for ellers havde jeg jo ikk været i live .. hehe .. Men ud kom Noah kl 18.25 .. efter 25 min med pressveer ..
Knus Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mange tak Han er 50 cm og 3190 g ..
CarinaSD skriver: Mange tak Han er 50 cm og 3190 g ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128