At tabe sig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. januar 2014

et-ønske

Nu er det godt en uge siden jeg fik konstateret graviditets betinget sukkersyge
Jeg har naturligvis levet anderledes den sidste uge for at for at holde sukkeret nede
Det er gået helt fint, og gik på vægten i aften - jeg har tabt 2 kilo - jeg jo jeg kunne skam sagtens tåle at smide lidt inden jeg blev gravid.
Jeg ved godt at børnene tager lige præcis det de vil have - men alligevel rammes jeg af tanken om hvor meget der er ok?!
Jeg venter tvillinger, er 20+5 og har nu taget total 4 kg på. Så jeg synes ikke det er overdrevet?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Carina:-)

Det er helt ok .

Fik for 9 år siden sukkersyge -tabte mig fra 114 kg til 82 kg på 20 uger  med overvågning af diabetes teamet på Herning sygehus.

Fik i 36 uge en dreng på 2,8 kg 48 cm og helt uden komplikationer netop fordi jeg havde kørt en streng diæt der holdt blodsukkeret nede og masser af motion

Anmeld

26. januar 2014

et-ønske

Hold da op, det var da helt vildt

Så slår jeg koldt vand i blodet
Tak for dit svar

Anmeld

26. januar 2014

Clisolka

et-ønske skriver:

Nu er det godt en uge siden jeg fik konstateret graviditets betinget sukkersyge
Jeg har naturligvis levet anderledes den sidste uge for at for at holde sukkeret nede
Det er gået helt fint, og gik på vægten i aften - jeg har tabt 2 kilo - jeg jo jeg kunne skam sagtens tåle at smide lidt inden jeg blev gravid.
Jeg ved godt at børnene tager lige præcis det de vil have - men alligevel rammes jeg af tanken om hvor meget der er ok?!
Jeg venter tvillinger, er 20+5 og har nu taget total 4 kg på. Så jeg synes ikke det er overdrevet?!

Jeg syntes det er flot at du ikke har taget mere på! 4 kg i det hele på dette tidspunkt, og så med tvillinger er dælme flot 

Med min første fik jeg konstateret graviditetsbetinget sukkersyge i uge 37 af graviditeten - jeg nåede at tage 23 kg på, og havde meget vand i kroppen til sidst  Hun vejede 4 kg ved fødslen. 

For 5 mrd. siden fødte jeg så lillebror, hvor jeg havde diabetes type 2 i forvejen - det kom 1½ år efter jeg havde født min ældste. I min sidste graviditet blev jeg fulgt på Rigshospitalet (lige fra den positive test) - deres specielle afdeling for gravide med diabetes  Jeg nåede at tage i alt 7 kg på, som blev smidt ved fødslen  Han vejede 3375 ved fødslen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.