8 timers kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
3 svar
2 synes godt om
25. januar 2014

jeanne-skat

Hej piger. Ville gerne starte på 8 timers kuren . Nogen der kan fortælle lidt om den hvad der er godt og spise og om man taber sig osv . God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

*Pingvinen*

Nej kender den ikke.
Kan du ikke Google den og evt kommer der nogle indlæg frem på andre svar omkring den kur.

Anmeld

26. januar 2014

Lykke:)

jeanne-skat skriver:

Hej piger. Ville gerne starte på 8 timers kuren . Nogen der kan fortælle lidt om den hvad der er godt og spise og om man taber sig osv . God aften

Så vidt jeg ved må du spise alt hvad du vil i de 8 timer. I resten af tiden skal man faste. Har dog også hørt at man gerne må spise gulerødder og sådan efter de 8 timer
Har ikke prøvet den! Så ved ikke så meget mere.

Anmeld

27. januar 2014

FrkZier

jeanne-skat skriver:

Jeg lever efter "8 timers kuren" men jeg er egentlig imod at kalde det en kur, fordi det er det ikke, det er en måde at leve på fordi man/jeg er af den overbevisning om at det er det sundeste for min krop at give den en mad-pause.

så jeg (og rigtig mange andre) kalder den 16:8.

16:8 er ikke en lynkur der kan give dig et mirakuløst vægttab hvis du ikke overvejer hvad du spiser i de 8 timer hvor du spiser.
mange tror fejlagtigt at de bare kan kyle i kæften fuldstændig uhæmmet i 8timer og så tabe sig, det kan man IKKE! (ikke at jeg partout tror det er det du tror, men bare så det er på det rene)

Hvis du i dit spise-vindue sørger for at spise sundt, nærende og varieret vil du kunne få rigtig flotte resultater.

Du skal ikke tænke på det som en kur men som at du gør noget sundt for din krop, din krop har godt af en mad-pause.
Der er jo mange debatter om emnet og om folk tror det er sundt eller ej, eksperterne kan som sædvanlig ikke blive enige, men jeg har valgt at JEG tror på det er sundt for kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.