jeanne-skat skriver:
Hej piger. Ville gerne starte på 8 timers kuren . Nogen der kan fortælle lidt om den hvad der er godt og spise og om man taber sig osv . God aften
Jeg lever efter "8 timers kuren" men jeg er egentlig imod at kalde det en kur, fordi det er det ikke, det er en måde at leve på fordi man/jeg er af den overbevisning om at det er det sundeste for min krop at give den en mad-pause.
så jeg (og rigtig mange andre) kalder den 16:8.
16:8 er ikke en lynkur der kan give dig et mirakuløst vægttab hvis du ikke overvejer hvad du spiser i de 8 timer hvor du spiser.
mange tror fejlagtigt at de bare kan kyle i kæften fuldstændig uhæmmet i 8timer og så tabe sig, det kan man IKKE! (ikke at jeg partout tror det er det du tror, men bare så det er på det rene
)
Hvis du i dit spise-vindue sørger for at spise sundt, nærende og varieret vil du kunne få rigtig flotte resultater.
Du skal ikke tænke på det som en kur men som at du gør noget sundt for din krop, din krop har godt af en mad-pause.
Der er jo mange debatter om emnet og om folk tror det er sundt eller ej, eksperterne kan som sædvanlig ikke blive enige, men jeg har valgt at JEG tror på det er sundt for kroppen 
Anmeld