Åh nej!! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
11 svar
1 synes godt om
25. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger! 

sagen er den at jeg er på p-piller, har aldrig glemt at tage noge - men alligevel er jeg blevet gravid .. det var ikke lige i min plan nu, jeg har en datter der lige er blevet 2 år, er enlig mor osv. Jeg ved hvem faren er og har ikke fortalt ham det endnu, han har også en datter fra et tidligere Forhold. 

Ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det hele lige nu, er en smule ked af det, jeg er ikke for aborter! Men så på den anden sige er jeg heller ikke klar til at tage mig af et barn mere! Hvis jeg havde været det, havde jeg nok ikke taget p-piller!! 

Kæft hvor jeg sys det er tarveligt at nogle kæmper flere år på st blive gravide og så er vi andre der bliver gravide på p-piller osv .. 

Havde de lige brug for at komme ud med det, ingen ved det endnu, heller ikke de nærmeste i familien. Syntes det er lidt svært lige nu! Øv altså!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger! 

sagen er den at jeg er på p-piller, har aldrig glemt at tage noge - men alligevel er jeg blevet gravid .. det var ikke lige i min plan nu, jeg har en datter der lige er blevet 2 år, er enlig mor osv. Jeg ved hvem faren er og har ikke fortalt ham det endnu, han har også en datter fra et tidligere Forhold. 

Ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det hele lige nu, er en smule ked af det, jeg er ikke for aborter! Men så på den anden sige er jeg heller ikke klar til at tage mig af et barn mere! Hvis jeg havde været det, havde jeg nok ikke taget p-piller!! 

Kæft hvor jeg sys det er tarveligt at nogle kæmper flere år på st blive gravide og så er vi andre der bliver gravide på p-piller osv .. 

Havde de lige brug for at komme ud med det, ingen ved det endnu, heller ikke de nærmeste i familien. Syntes det er lidt svært lige nu! Øv altså!!  

Pis.

Trøsteknus herfra.

Anmeld

25. januar 2014

B&J

ej hvor er det træls at stå i dit sted jeg sender dig en kæmpe krammer

og lige meget hvad du vælger så føl dit hjerte hvis barnet ikke passer ind lige nu ja så er det ikke nu du skal være gravid, og du har jo gjord dit for at beskytte dig

Anmeld

25. januar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Det er heller ikke sjovt at stå der :/
Jeg var også på p-piller da jeg blev gravid, det er bare ikke fair når nu man tror man er beskyttet og så virker det ikke alligevel. 

Men i hvert fald held og lykke med beslutningen!

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Pis.

Trøsteknus herfra.

Tak! i need it  

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ej hvor er det træls at stå i dit sted jeg sender dig en kæmpe krammer

og lige meget hvad du vælger så føl dit hjerte hvis barnet ikke passer ind lige nu ja så er det ikke nu du skal være gravid, og du har jo gjord dit for at beskytte dig

Mange tak

og ja, det er rigtig træks at gå i det, men som sagt, er imod aborter. Så tror allerede jeg har taget min beslutning :/

Anmeld

26. januar 2014

B&J

Anonym skriver:

Mange tak

og ja, det er rigtig træks at gå i det, men som sagt, er imod aborter. Så tror allerede jeg har taget min beslutning :/

jamen bare du er klar og kan klare det jamen så er det jo dejligt

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

TanyaGR skriver:

Det er heller ikke sjovt at stå der :/
Jeg var også på p-piller da jeg blev gravid, det er bare ikke fair når nu man tror man er beskyttet og så virker det ikke alligevel. 

Men i hvert fald held og lykke med beslutningen!

Lige præcis, træls at man beskytter sig nemlig for at man vil vente til man finder the one osv. Og det ikke er en man ser til fast til noget hyg!! Og også bare vente til man er klar !

man an tror det sker fr alle andre end sig selv, og altså

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

jamen bare du er klar og kan klare det jamen så er det jo dejligt

kæar er jeg bestemt ikke. Er 22 år, og har en datter på 2 år .. 

Hsr en fast godt solid arb, ingen økonomi problemer osv. Men ville jo helst vente til man fandt the one. Og ikke at man blev gravid med en fast man mødes med.. 

har 8 mdr til at blive klar!

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

kæar er jeg bestemt ikke. Er 22 år, men en på 2 år .. 

Hsr en fast godt solid arb, ingen økonomi problemer osv. Men ville jo helst vente til man fandt the one. Og ikke at man blev gravid med en fast man mødes med.. 

har 8 mdr til at blive klar!

22 og har en datter på 2, skulle der stå! * 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.