Misdannelse set ved nf - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.945 visninger
14 svar
2 synes godt om
25. januar 2014

M3

Er nysgerrig efter at høre om der er nogen der har oplevet at baby havde misdannelse ved nf. og om det betød, at der var andet galt med babyen end selve misdannelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

M3 skriver:

Er nysgerrig efter at høre om der er nogen der har oplevet at baby havde misdannelse ved nf. og om det betød, at der var andet galt med babyen end selve misdannelsen?

Min søn havde noget ved halsen og fik taget moderkagebiopsi men intet galt og har en sund og rask dreng

Anmeld

25. januar 2014

maria_wlt

Min søn's tvilligebror havde rygmarvsbrok - Det blev opdaget med det samme - Fik derefter en moderkagebiopsi som bekræftet det.

Fik en fosterreduktion i uge 20 - Har 1 stk sund dreng tilbage 

Anmeld

26. januar 2014

M3

Tak for jeres svar. Skønt med et par dejlige og raske børn.

Vi kan se en arm, der ikke bliver som den burde, men nu må vi se ved nærmere undersøgelse om der er andet galt. Det er lidt hårdt synes jeg, at vide lidt, frygte det værste, håbe det bedste og.... I sidste ende ved man jo aldrig hvordan det går.

M3

Anmeld

27. januar 2014

LEJ

Vi fandt ud af til NF af fosteret ikke havde udviklet sig fra maven og ned og jeg fik der for en udskrabning. 

Anmeld

27. januar 2014

M&N

Ja jeg var gravid med et foster med vand i hovedet. Jeg fik en udskrabning få dage efter samt en moderkagebiopsi som ikke viste tegn på kromosomfejl. Blev gravid med min dejlige datter 7 måneder efter

Anmeld

27. januar 2014

M&N

maria_wlt skriver:

Min søn's tvilligebror havde rygmarvsbrok - Det blev opdaget med det samme - Fik derefter en moderkagebiopsi som bekræftet det.

Fik en fosterreduktion i uge 20 - Har 1 stk sund dreng tilbage 

Hvad sker der ved en fosterreduktion?

Anmeld

27. januar 2014

M&N

LEJ skriver:

Vi fandt ud af til NF af fosteret ikke havde udviklet sig fra maven og ned og jeg fik der for en udskrabning. 

Dig kan jeg godt huske. Stakkels jer. Kan se du er gravid igen, stort tillykke.

Anmeld

27. januar 2014

LEJ

MorTilMalucca skriver:

Dig kan jeg godt huske. Stakkels jer. Kan se du er gravid igen, stort tillykke.

Mange tak. Vi håber tredje gang er lykkens gang. 

Anmeld

28. januar 2014

M3

Uhh det lyder også hårdt, tak fordi I deler jeres erfaringer.

Hvis det "bare" er armen vil vi ikke vælge en udskrabning, men for at være sikker skal vi jo nok havde lavet moderkagebiopsi og der er abortrisikoen jo ret høj... Synes det er svært, hvad man skal gøre. Ville være trist med abort, hvis prøven så viser at alt ellers var fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.