Førstegangs gravid og Bristninger eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Hey i søde damer

jeg er nyskerig om jeres første graviditet bristet du eller ej?

Fik en lille hudafskrabning, så nej, bristede ikke

Fik 2 sting/knuder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Mor Christa

3 knuder i hver side.. det er dét ved fødslen jeg husker osm mest smertefuldt, men det var min egen skyld! Jeg kom til at presse mens jeg IKKE havde en presseve, fordi jeg var så desperat efter a få ham ud  Så jeg pressede alt hvad jeg kunne og så sprak jeg altså. Suk!

Anmeld

25. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

nej bristede ikke...

men fik mindre skrammer på skamlæberne da fødslen tog så lang tid at jeg tørrede ud og så rev hans hår mig lidt da han kom ud...

de syede det men det var kun for syns skyld så jeg stadig så pæn ud dernede... også selvom jeg sagde at det havde de altså ikke behøvet... det var ikke lige det område jeg plejede at vise frem... fik et smil frem da jeg sagde det

Anmeld

25. januar 2014

JH12

Jeg har stemt nej.
MEN jeg fik 3 små sting i den ene skambamse. Men jordemor sagde det mest mindet om en lille bitte hudafskrabning.

Anmeld

25. januar 2014

Christabelle

Ja men kun indvendigt.
Min ene skamlæbe flækkede og den anden flækkede halvt. Aner ikke om det var 1., 2. Eller 3. Grads eller hvor mange sting jeg fik. Det snakkede lægen ikke noget om og glemte at spørge.
Har ikke haft nogen gener efterfølgende og til 8 ugers undersøgelsen sagde min læge at hun slet ikke kunne se hvor jeg var blevet syet.

Havde en forholdsvis hurtig fødsel. Fik vedrop pga lang Stig vandafgang og fra første ve gik der kun 4 timer til hun var ude.

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar de damer 

vil nogle af jer forklare mig hvor slemt er 1-2-3-4 grads bristninger? 

Er det kommer an på hvor mange sting man få?

Anmeld

25. januar 2014

tarkoflen

Jeg fik en svær 4. grads bristning.

De deler dem ind efter hvor voldsomme de er, tror ikke nødvendigvis det har noget at sige hvor mange sting man får.

Jeg ved ikke hvor mange sting jeg fik, men jeg bristede hele vejen og fik hul på tarmen.

Jeg mærkede ikke at jeg bristede, men jeg mærkede at de syede mig og jeg døjede i noget tid bagefter med smerter og diverse.

Anmeld

25. januar 2014

anynom

Jeg fik en 2. grads bristning i mellemkødet, fik et par sting
Det var godt nok mit andet barn, men første blev taget ved kejsersnit, så det tæller vel ikke

Anmeld

26. januar 2014

BigHope13

Nej gjorde jeg ikke ikke en eneste skramme

Anmeld

26. januar 2014

Fine_007

Jeg bristede ikke det mindste
Min jordemoder var rigtig skarp til at instruere mig under pressefasen, som tog over en time - lucky me

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.