Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad vil jeg få i barsel? Jeg er ikke i fagforening. Min arbejdskontrakt udløber 28/2. Skal starte barsel 1/4. Bor sammen med faren til barnet, hans indkomst er 16000 efter skat. På forhånd tak!:-)
Hvad vil jeg få i barsel? Jeg er ikke i fagforening. Min arbejdskontrakt udløber 28/2. Skal starte barsel 1/4. Bor sammen med faren til barnet, hans indkomst er 16000 efter skat. På forhånd tak!:-)
Hej
Prøv at tjekke borger.dk
Hvis du får arbejdsløshedspenge, kan du få barselsdagpenge i stedet når du går på barsel. Men får du ikke bdp, så ved jeg ikke om du får noget.
Iversen skriver: Hej Prøv at tjekke borger.dk Hvis du får arbejdsløshedspenge, kan du få barselsdagpenge i stedet når du går på barsel. Men får du ikke bdp, så ved jeg ikke om du får noget.
Anonym skriver: Har tjekket mange gange, og det hjælper ikke.. Men tak for svar
Har tjekket mange gange, og det hjælper ikke.. Men tak for svar
Er du medlem af en A-kasse?
Iversen skriver: Er du medlem af en A-kasse?
Anonym skriver: Nej, har kun haft job i 8 måneder så fagforeningen sagde at det ikke kunne betale sig da de ikke ville kune hjælpe mig økonomisk.. Da jeg skal stå der 1 år
Nej, har kun haft job i 8 måneder så fagforeningen sagde at det ikke kunne betale sig da de ikke ville kune hjælpe mig økonomisk.. Da jeg skal stå der 1 år
Hmmm...nu ved jeg ikke hvad du laver, men måske jeg ville kontakte en a-kasse og høre hvad de siger. Ellers må det jo være kommunen du skal snakke med. Jeg ved ikke om man så får kontanthjælp, eller hvad.
Håber du finder ud af det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128