Min lille (store) mavse + FÆRDIGT babyværelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.891 visninger
15 svar
43 synes godt om
25. januar 2014

Marianne1989

Så blev vi (jeg) :p færdig med babyværelse. Alt er købt, selv bleer, salve, shampoo og badekar osv. Det føles SÅ godt!!! 

Maven vokser også derudaf .. og han føles så stor! Kan ikke sidde foroverbøjet længere, og han kan nu sparke mor lige i ribbenene! 

Her er er billede af mave og værelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Lykke:)

Marianne1989 skriver:

Så blev vi (jeg) :p færdig med babyværelse. Alt er købt, selv bleer, salve, shampoo og badekar osv. Det føles SÅ godt!!! 

Maven vokser også derudaf .. og han føles så stor! Kan ikke sidde foroverbøjet længere, og han kan nu sparke mor lige i ribbenene! 

Så lækkert værelse! Og så flot mave!

Anmeld

25. januar 2014

Benjamins'mor

Sikke en fin mave!

Og rigtigt flot værelse.
Celina er 3 mdr og hendes værelse er ikke indrettet endnu. Der står kommode med tøj, rumdeler med legetøj og puslebord og hendes barnevogn og resten er opbevaring indtil videre hun er 3 mdr hehe så det har du gjort rigtigt godt!

Anmeld

25. januar 2014

Cosmo&Maia

Marianne1989 skriver:

Woow, det ser godt ud  

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge hvor puslebord og tremmeseng er købt ? 

Anmeld

25. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Oh my…… ! 
hvor er det et fedt børneværelset… Er helt forelsket 

Og hvor er du smuk gravid! Stort tillykke. 

Anmeld

25. januar 2014

mommy1991

Marianne1989 skriver:

WAUW, et fedt børneværelse! det er jo som taget ud af et blad Mega flot! Min søn bliver et halvt år i næste uge og vi har ikke engang indrettet børneværelse endnu  Så man må sige du er hurtig.. 

Desuden mega flot mave du render rundt med 

Anmeld

25. januar 2014

Loa

Fedt fedt værelse!!!

Og nu kan man virkelig se du er gravid

Anmeld

25. januar 2014

Moster Lagkage

Marianne1989 skriver:

Hold op et lækkert roligt og zen agtigt værelse. Må man spørge om det er en lampe i hjørnet, og hvor den i så fald er fra, samt kommoden med de farvede skuffer? men igen super gennemført, og virkeligt lækkert, elsker det ikke er baby lyserød eller blå.

Anmeld

25. januar 2014

Marianne1989

Lykke:) skriver:

Så lækkert værelse! Og så flot mave!

Mange taak 

Anmeld

25. januar 2014

Marianne1989

Benjamins'mor skriver:

Sikke en fin mave!

Og rigtigt flot værelse.
Celina er 3 mdr og hendes værelse er ikke indrettet endnu. Der står kommode med tøj, rumdeler med legetøj og puslebord og hendes barnevogn og resten er opbevaring indtil videre hun er 3 mdr hehe så det har du gjort rigtigt godt!

Hihi, jaaa - jeg har brugt værelset og indretning til at gøre mig klar til hans ankomst, så jeg havde et formål med det - det kan være det er derfor jeg 'kun' brugte 2 uger på at gøre det færdigt .. Ellers stresser jeg over det! Jeg har hygget mig vold meget med det, vil jeg så sige  .. Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.