Anbefal psykolog i Hjørring eller Aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.610 visninger
6 svar
3 synes godt om
24. januar 2014

Orkide86

Nogen som kender til en god psykolog i Nordjylland? Brønderslev, Aalborg eller Hjørring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

B&J

der er en i Hjørring, strømgade ja der er mange men det er en side vej til tigeren der oven på er der en masse forskellige jeg syntes de er gode men vi har alle vores meninger omkring dem, har du hørt din læge hvad for en han/hun syntes er god???

fordi min læge anbefalede mig dem fordi hun syntes de var gode og gode til at hjælpe og det var de også

Anmeld

25. januar 2014

bøllen

Mirjam123 skriver:

Nogen som kender til en god psykolog i Nordjylland? Brønderslev, Aalborg eller Hjørring?

Jeg går hos en i nærheden af Aalborg hun er helt fantastisk . Men om en psykolog er god afhængiger også meget af kemi . 

Anmeld

25. januar 2014

Orkide86

bøllen skriver:

Jeg går hos en i nærheden af Aalborg hun er helt fantastisk . Men om en psykolog er god afhængiger også meget af kemi . 

Ja det er rigtig.

hvor er der henne?

Anmeld

25. januar 2014

Orkide86

B&J skriver:

der er en i Hjørring, strømgade ja der er mange men det er en side vej til tigeren der oven på er der en masse forskellige jeg syntes de er gode men vi har alle vores meninger omkring dem, har du hørt din læge hvad for en han/hun syntes er god???

fordi min læge anbefalede mig dem fordi hun syntes de var gode og gode til at hjælpe og det var de også

Har de en hjemme side?

nej har min læge ikke. Jeg har prøvet to her i brønderslev men synes ikke lige det skal være en af dem denne gang.

Anmeld

25. januar 2014

bøllen

Mirjam123 skriver:

Ja det er rigtig.

hvor er der henne?

kan ikke huske helt præsic hvor det ligger . Men kan sende hendes navn i pb

ulempe : man kan ikke bruge henvisning fra lægen dvs med tilskud - så det er egenbetaling

Anmeld

25. januar 2014

B&J

Mirjam123 skriver:

Har de en hjemme side?

nej har min læge ikke. Jeg har prøvet to her i brønderslev men synes ikke lige det skal være en af dem denne gang.

http://www.psykologerne-stromgade.dk/

men hende jeg havde er der ikke mere hun var der vist som afløser eller sådan noget.

men der for har de et godt rygte men der er ikke andet for ind at prøve at se om du passer med en af dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.