Sex og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2014

Sandratoft

Hvordan er/var jeres sexliv som gravid? For mit vedkommende har jeg ikke den store lyst, og nyder ikke sex så meget som jeg gjorde før i tiden. Det er frustrerende for os begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Sandratoft skriver:

Hvordan er/var jeres sexliv som gravid? For mit vedkommende har jeg ikke den store lyst, og nyder ikke sex så meget som jeg gjorde før i tiden. Det er frustrerende for os begge to

Sådan var det også her men det er kommet igen

Anmeld

24. januar 2014

Sandratoft

MiichellaMalou skriver:

Sådan var det også her men det er kommet igen

Det lyder godt  

Anmeld

24. januar 2014

JH12

Vi havde sex 3 gange under graviditeten og det var slet ikke for min skyld, for lysten var slet ikke eksisterende for mit vedkommende.

Anmeld

24. januar 2014

Papillon

Jeg har heller ikke ret meget lyst mere 

Anmeld

24. januar 2014

Elbæk

Jeg havde stor sexlyst under min graviditet.

Men det er vidst meget normalt at sexlysten bliver mindre eller stopper helt under graviditeten - så det er vidst ikke noget du skal bekymre dig for. 

Anmeld

24. januar 2014

Trekløver(:

Sandratoft skriver:

Vores var ligesom det plejede stort set.

Anmeld

24. januar 2014

FrkZier

Sandratoft skriver:

under største delen af graviditeten var sexlivet stort set det samme som førhen, det var først de sidste 5-6uger det begyndte at gå lidt ned ad bakke fordi jeg rent fysisk ikke kunne ligge i samme stilling mere end 1minut ad gangen pga. voldsom karpaltunnel

Anmeld

24. januar 2014

Annette A

Har nærmest ikke haft et sexliv under nogen af graviditeterne og det vi havde var akavet og fungerede ikke. Så det affandt vi os bare med og nu er vi tilbage ved normalt niveau igen. Nogen har bare ikke så meget lyst og heller ikke alle mænd når kvinden er gravid. Men man skal selvfølgelig tale om hvordan man hver især foretrækker det så det ikke bliver en stor frustration.

Anmeld

24. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Vores sexliv havde næsten samme niveau under alle graviditeterne som når jeg ikke var gravid. Om end det var manden som måtte "lave arbejdet" under akten de sidste uger inden fødslen :-)

Men bare rolig, hvis I ikke er så aktive under graviditeten, det vender tilbage, og mange gange bedre end før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.