Sker der noget?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

Michelle21

o1Mutte skriver:

Prøv Ud af alle de mærkelige råd der findes om at sætte fødslen i gang, er sex da ikke det værste man kan prøve Nul dine nippels, det skulle også virke Eller få manden til det imens så slår du to fluer med et smæk  

Ja det jo smart og slå 2 fluer med et smæk hahahahaha :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

L&V

Det hjælper kun hvis man allerede er tæt på at gå i fødsel også er det noget med at man skal gøre det 7gange inden for meget kort tid for at der bliver dannet nok af det stof som sætter skub i sagerne

Anmeld

24. januar 2014

Elbæk

Michelle21 skriver:

Hej piger, lidt pinligt men vælger og lade være med at være anonym,

Jeg har tænkt på om der faktisk sker noget ved at en kvinde får orgasme, specielt her i slutningen af graviditeten, jeg vil nemlig gerne snart have min basse ud så er villig til at prøve alt :p

Håber nogle vil svare  

Jeg er 39+1 idag

Jeg fik orgasme regelmæssigt igennem hele graviditeten, og ja, jeg gik over tid. Men vi havde lidt "voldsommere" sex natten til jeg fødte - og det er jeg overbevist om var det der satte mig igang. Min veninde fortalte at det var sådan jeg skulle gøre, for det satte også hendes fødsel igang ..

Anmeld

24. januar 2014

Michelle21

Elbæk skriver:

Jeg fik orgasme regelmæssigt igennem hele graviditeten, og ja, jeg gik over tid. Men vi havde lidt "voldsommere" sex natten til jeg fødte - og det er jeg overbevist om var det der satte mig igang. Min veninde fortalte at det var sådan jeg skulle gøre, for det satte også hendes fødsel igang ..

Nice :p

Anmeld

24. januar 2014

Trekløver(:

Michelle21 skriver:

Hej piger, lidt pinligt men vælger og lade være med at være anonym,

Jeg har tænkt på om der faktisk sker noget ved at en kvinde får orgasme, specielt her i slutningen af graviditeten, jeg vil nemlig gerne snart have min basse ud så er villig til at prøve alt :p

Håber nogle vil svare  

Jeg er 39+1 idag

Vi havde sex om aftenen, og tidlig morgen Kl. 6.40 dagen efter gik vandet. Fødte 39+3

Anmeld

24. januar 2014

Michelle21

M_V skriver:

Vi havde sex om aftenen, og tidlig morgen Kl. 6.40 dagen efter gik vandet. Fødte 39+3

Jeg kan jo håbe på at jeg også er så heldig

Anmeld

24. januar 2014

Trekløver(:

Michelle21 skriver:

Jeg kan jo håbe på at jeg også er så heldig

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.