Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er der nogen der kan svarer på hvor længe fra man er blevet testet til man får svaret? Min kæreste blev testet i tirsdags,
Er der nogen der kan svarer på hvor længe fra man er blevet testet til man får svaret? Min kæreste blev testet i tirsdags,
Der går ca en uges tid
Sandratoft skriver: Der går ca en uges tid
Anonym skriver: Det godt nok længe, synes min kæreste sagde han ville få svar idag eller hun ville vist ringe hvis der var noget
Det godt nok længe, synes min kæreste sagde han ville få svar idag eller hun ville vist ringe hvis der var noget
Okey, jeg ved ikke hvilke procedurer din læge har
De skal vende tilbage med svar uanset om der er noget eller ej. Det tager en lille uges tid normalt at få svar.
Sandratoft skriver: Okey, jeg ved ikke hvilke procedurer din læge har
Zelinasmor skriver: De skal vende tilbage med svar uanset om der er noget eller ej. Det tager en lille uges tid normalt at få svar.
Anonym skriver: Min kæreste sagde hun kun ville ringe hvis der var noget
Min kæreste sagde hun kun ville ringe hvis der var noget
Det kan godt være han har sagt det. Men en professionel læge SKAL informere uanset resultatet. Så lægen skal altså stadig give svar selvom den måske er negativ.
Zelinasmor skriver: Det kan godt være han har sagt det. Men en professionel læge SKAL informere uanset resultatet. Så lægen skal altså stadig give svar selvom den måske er negativ.
De gange jeg er blevet testet, har jeg selv skulle ringe efter ca. en uge for at få svar, så mon ikke han skulle prøve at give dem et kald?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128