Update på: Tidlig scanning blev mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.323 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej.

Den tidlige scanning onsdag klokken 10:15 viste intet foster. Ingenting. Det var en hård kamel at sluge, og jeg har grædt massevis af tårer. Jeg er ikke okay. Langt fra!

Ringede til egen læge torsdag morgen, og fik en tid til 14:50 samme eftermiddag. Fik taget blodprøve for at se om HCG overhovedet er steget og ellers snakkede vi bare lidt om mine muligheder og hvordan og hvorledes.

Jeg bløder ikke. Har ikke ondt i maven.

Fik svar på blodprøven i dag. Mit HCG er på over 16000. Noget passer ikke sammen. Min læge har snakket med gynækologisk på Sønderborg sygehus, og skal nu scannes på mandag 9:50.

Jeg er så forvirret. Ligner noget der er løgn, er helt færdig. Kan ikke tage mig sammen til noget som helst. Hvad skal det nu betyde? Tør jeg overhovedet håbe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

lotteh21

Puha.. Lyder meget forvirrende. Kan godt forstå du er rundt på gulvet og ikk tør håbe på noget. Men krydser fingre for at de har lavet en kæmpe fejl til scanningen. Held og lykke.

Anmeld

24. januar 2014

isabellasmor

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hej.

Den tidlige scanning onsdag klokken 10:15 viste intet foster. Ingenting. Det var en hård kamel at sluge, og jeg har grædt massevis af tårer. Jeg er ikke okay. Langt fra!

Ringede til egen læge torsdag morgen, og fik en tid til 14:50 samme eftermiddag. Fik taget blodprøve for at se om HCG overhovedet er steget og ellers snakkede vi bare lidt om mine muligheder og hvordan og hvorledes.

Fik svar på blodprøven i dag. Mit HCG er på over 16000. Noget passer ikke sammen. Min læge har snakket med gynækologisk på Sønderborg sygehus, og skal nu scannes på mandag 9:50.

Jeg er så forvirret. Ligner noget der er løgn, er helt færdig. Kan ikke tage mig sammen til noget som helst. Hvad skal det nu betyde? Tør jeg overhovedet håbe?

Kan det mon være en graviditet udenfor livmoren? Hmm. det lyder godt nok mærkeligt... Er ked af det på dine/jeres vegne

Anmeld

24. januar 2014

Karla

Hej.

Puha for en omgang!

Det lyder bestemt ikke rart.

Min første tanke var, at det nok kunne være en graviditet udenfor livmoderen, men det hænger jo ikke rigtig sammen med at hcg er så højt. Mit lå på 200 et eller andet i uge 9.

Det må være vildt hårdt ikke at vide, hvad der sker.

alt er godt!

Anmeld

24. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Hej.

Da du blev skannet var det så indvendigt eller udvendigt ?

Anmeld

24. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

MiichellaMalou skriver:

Da du blev skannet var det så indvendigt eller udvendigt ?

Begge dele. 

Anmeld

24. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellasmor skriver:

Kan det mon være en graviditet udenfor livmoren? Hmm. det lyder godt nok mærkeligt... Er ked af det på dine/jeres vegne

Men skulle en GUL ikke være vildt smertefuldt? 

Anmeld

24. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Begge dele. 

Når ja. Så er det da forvirrende håber på det bedste

Anmeld

24. januar 2014

Frk. Himmelblå

Men skulle en GUL ikke være vildt smertefuldt? 

Jo, men det kan komme senere, når du er længere henne... 

Anmeld

24. januar 2014

VIPpigen

Åhh, jeg håber de kan se noget på en ny scanning på mandag. Hader weekender i sådan nogen tilfælder her. Der er altid så lang tid Til.

Håber det bare var scanningen du var til, som var dårlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.