Mælk/væske nok????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. marts 2008

..

Hey..

Min SP sagde at en af grundene til at Smilla ikke er så spisende er at hun har fået bryst for ofte (6 gange om dagen) Nu er vi nede på 3 gange om dagen, morgen, middag og godnat tår. Nogen gange sniger der sig en nat tår ind også da hun for tiden vågner pludseligt op midt om natten og er utrøstelig.. Til alle måltider tilbyder vi hende vand eller mælk men får hun nok væske, syntes det sker at hendes ble er tør i modsætning til dengang hvor hun kun fik bryst..

Hun er ikke specielt begejstret for min hjemmelavede mad - troede egentligt jeg var en udemærket kok:S Anyway så er hun vild med Hipp øko mos på glas især den med ris og grøntsagsmos med kylling - de er på tilbud i Netto til 8 kr hvis der er andre unger der har det som Smilla:)

/Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

Lulle25

Hej Rikke Jeg har altid en sutteflaske med vand i stående derhjemme eller med i pusletaske. Mathilde drikker utolig meget vand, fordi jeg tilbyder hende meget. Jeg ammer også 2-3gange om dagen morgen, tilbyder til middag, og så får hun en godnattår, hun vågner dog også om natten og får bryst. Jeg er dog i tvivl om hun får nok, de skal jo have 3/4l dagligt.
Har lige haft sundhedsplejerske i dag som sagde jeg kunne give hende mme til måltiderne, men tror altså jeg vil give hende sødmælk i stedet som jeg gav min store pige, er ikke meget for at give mme :(
Nå men du kan jo prøve det med en sutteflaske med vand i, it works for us ;)
Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.